Senaste nytt

Now or never (Kampanj på torsdagar)

Jag har tre resor bokade till HK, kollade Option-town på alla legs, nästan alla kosta 320 EUR utom en resa där priset var 440 EUR

Två veckor i Asien bokat, åker September. Grym kampanj, om en något farlig för spontanlirare som mig själv!

Mig veterligen är det ingen skillnad på att uppgradera go saver eller vanlig go. Finns det platser i business/plus vid checkin så är det väl som vanligt first come first serve som gäller för att få uppgradering, eventuellt går de på status på passagerarna som vill uppgradera.
Vad OptionTown kostar är "omöjligt" att säga men brukar starta på ca 300€ för go till business och 150€ för go till plus. När du har gjort bokningen är det bara mata in bokningsnumret på optiontown så ser du vad just du får för pris.

Tack, palmen. Jag bookade HongKong i Oktober, med OT for samlad 800€ for Go til Business (CPH-ARN-HKG-ARN-CPH).
Och Washington i Januari 2016, med OT for 700€ for Go til Business (CPH-IAD-CPH).

Hoppas på OT, men är redo att uppgradera med bonuspoints om inte OT fixar det.

@erc: Jag vill inte vara den som är den, men 5000kr per biljett kan nog inte räknas som fullpris. Tyvärr ;)

Snarare 110000-15000kr för en tur och returbiljett i ekonomiklass!

Last edited:
Toppen