Senaste nytt

Now or never (Kampanj på torsdagar)

SNIFF

Medlem
Man kan ju resonera såhär:

Go är aldrig roligt.

Däremote är det förhållandevis bekvämt. Iaf rad 30 och seatblock. Jag har nu provat alla säten i nya kabinen och är nog mest nöjd med SAS Plus, faktiskt. Om priset håller sig någorlunda humant i kombination med den grad av komfort det innebär. Annars är ju givetvis business att föredra.
 
Man kan ju resonera såhär:

Go är aldrig roligt.

Däremote är det förhållandevis bekvämt. Iaf rad 30 och seatblock. Jag har nu provat alla säten i nya kabinen och är nog mest nöjd med SAS Plus, faktiskt. Om priset håller sig någorlunda humant i kombination med den grad av komfort det innebär. Annars är ju givetvis business att föredra.

Till viss del håller jag med dig. Jag kan tänka mig Go utan större problem. Rad 30 tycker jag är riktigt bra. Sedan gillar jag rad 40/41 (exit-row) fönster även om det är lite 'spring' där. Vet också att mina referenser är två resor i Go och två i Plus. Har inte provat Business än dock
 

SNIFF

Medlem
Ja, kan tilläggas att om jag inte hittar någon bra deal / tycker att jag förtjänar Business, så kommer jag nog alltid att köra SAS Minus på longhaul. Prisskillnaden på Minus vs. Plus är oftast för stor för att vara "värd".
 

Ricci

Medlem
Jag åkte till HK i Go. Min första i economy på länge och jag tyckte det var bra. Nu hade jag rad 30 och 2 säten för mig själv. Det påverkade naturligtvis upplevelsen men tror jag hade tyckt det var ok ändå. Måste bara vara förberedd så man har att göra.
Hade bokat denna för en tid sedan och kör C till HKG och hem i plus (hoppas på CU på hemvägen )...:)
 

olo

Medlem
Bästa Now or Never på länge. Då var CPH-flighterna för andra halvan av maj och juni bokade.
Jag har nu lyckats boka mina CPH-resor på 3 kampanjer i rad. "Prova SAS Plus inom Skandinavien", "Friend & Family" och nu "Now or Never".

Gäller bara att ha cash flow, för man får ju boka mer än man behöver för de går de facto inte att boka om, eftersom priset har gått upp från 900 till 3400 när jag vet om jag behöver boka om....
 

Najk

Medlem
Bästa Now or Never på länge. Då var CPH-flighterna för andra halvan av maj och juni bokade.
Jag har nu lyckats boka mina CPH-resor på 3 kampanjer i rad. "Prova SAS Plus inom Skandinavien", "Friend & Family" och nu "Now or Never".

Gäller bara att ha cash flow, för man får ju boka mer än man behöver för de går de facto inte att boka om, eftersom priset har gått upp från 900 till 3400 när jag vet om jag behöver boka om....

Du kan väl ändra avgång med en plusbiljett utan att boka om, och utan kostnad, om du gör det mindre än 24h innan avgång
 
Toppen