Senaste nytt

Now or never (Kampanj på torsdagar)

JSQ

Medlem
Sjukt sugen på Hong Kong men saknar resesällskap...
emoji30.png

Hade det inte varit så att jag troligtvis inte skulle komma hem till ett hus där min nyckel inte passade när jag kom hem hade jag erbjudit dig resesällskap =)
 

kexxcream

Medlem
Ett par hundralappar skillnad om man bokar via resebyrå eller direkt via sas.se - en sak som jag inte kan hitta svaret på, kan man fortfarande uppgradera om man har köpt biljett via resebyrå?

Funderar själv på en snabb helg 3-5 juni för 2158 kr som ger cirka 12 000 poäng.

Screenshot 2016-04-14 at 19.50.59.png

Screenshot 2016-04-14 at 19.52.20.png
 
Ett par hundralappar skillnad om man bokar via resebyrå eller direkt via sas.se - en sak som jag inte kan hitta svaret på, kan man fortfarande uppgradera om man har köpt biljett via resebyrå?

Funderar själv på en snabb helg 3-5 juni för 2158 kr som ger cirka 12 000 poäng.

Visa bifogad bild 51385
Visa bifogad bild 51386
Ping @agehall , vad tycker vi om detta?

Nu är detta pris de "normala" för oss under 26 år då ARN-HKG-ARN kostar 2484SEK T/R alla dagar om året de finns platser.
 

olo

Medlem
Ett par hundralappar skillnad om man bokar via resebyrå eller direkt via sas.se - en sak som jag inte kan hitta svaret på, kan man fortfarande uppgradera om man har köpt biljett via resebyrå?

Funderar själv på en snabb helg 3-5 juni för 2158 kr som ger cirka 12 000 poäng.

Visa bifogad bild 51385
Visa bifogad bild 51386
Först och främst är supersavertravel värsta stortens resebyrå om något strular och jag hade inte litat på att de lyckas biljettera innan kampanjen är över.

Sen skall du kolla upp om deras pris är med kort. På SAS.se får du dessutom 45kr tillbaka från refunder, så räkna in de också.
Dessutom ger ju sas.se 30p/100kr vid köp med Amex, så det blir trevliga poäng också.
 
Toppen