kerran1980
Medlem
Daglig trafik ARN/OSL/CPH-BKK kräver väl 6 kärror och daglig trafik ARN/OSL-JFK ytterliggare 2 så det låter rimligt med 8 st.
Nejnej, du hinner mycket mera än så! Om man slingar ihop tex ARN-BKK och ARN-JFK så kan man mer eller mindre flyga dagligen på båda linjerna med 2 maskiner! Norwegian har sagt att man inte kommer flyga samma tidpunkt varje dag för att effektivisera utnyttjandet utav flottan så räkna med ej dagliga avgångar till fler destinationer!Daglig trafik ARN/OSL/CPH-BKK kräver väl 6 kärror och daglig trafik ARN/OSL-JFK ytterliggare 2 så det låter rimligt med 8 st.
Jag har aldrig sett superbillig Jetstar biljett mellan Asien och Australien i verkligheten.Om satsningen lyckas kan man "snart" ta sig till Australien för 4-4.500kr T/R i kombination med ARN-BKK (Norwegian) och BKK-SIN-SYD/MEL (Jetstar).
Jag har aldrig sett superbillig Jetstar biljett mellan Asien och Australien i verkligheten.
Deras enkelbiljett från Singapore kostar ändå runt 2.000-2.500 SEK inkl. skatter per enkelresa, så det är helt omöjligt att kunna flyga mellan Sverige - Australien t/r för 4.500 SEK, om du inte exkluderar skatter&bränsletillägg.)
Annars kand man köra Turkish Airlines + China Eastern kombo för under 8.000 SEK inkl. skatter och då pratar vi om destinationer som Sydney och Melbourne, inte Northern Territory.
http://www.businessclass.se/deals/3...melbourne-t-r-under-8-000-sek-inkl-skatt.html
Men, varför skall man välja Norwegian till BKK då man kan åka Thai för 5.300:-, Turkish för 5500:-, Finnair för 5100:-, Air Berlin 5400:- och få sina poäng?
Kollade alla deras add on priser igår, holy Moses, alla tillägg blir ju massor av pengar..