Vissa av oss hade 8/8 för gold och var därmed gold för life och har numera blivit nerdragen till 7/8 och tappat det. Orkade jag bry mig skulle jag ångra att jag sade upp mastercard men ärligt talat så är programmet så otroligt uselt hanterat att jag inte vill ha med dem att göra, good for life or not.För oss som inte är lifetime verkar de räknat om hur många år man har kvar. Förut hade jag 4 av 8 för Gold och 3 av 8 för Platinum. Men nu i dag har jag 3 av 8 för Gold och 1 av 8 för Platinum. Ska tilläggas att mina intjänade år var på poäng och inte nätter.
Vadå? Är det inte normalt att utvecklingsmiljön, testmiljön och produktionsmiljön är densamma?Men uppenbarligen kvalitetssäkrar deras utvecklingsavdelning ingenting och ingen bryr sig om vilken smörja de kommunicerar ut.
Alla har en testmiljö. Vissa har bara lyxen av att ha en separat produktionsniljö.Vadå? Är det inte normalt att utvecklingsmiljön, testmiljön och produktionsmiljön är densamma?![]()
Var kan man i teorin se det? Jag har inget minne av att jag sett något annat än den där räknaren som nu gått bakåt.För mig, som LT plat, visar nu appen att jag har "1 år som Gold eller Platinum" samt "1 år som Platinum". Dock står det fortfarande att jag uppnått både lifetime gold och lifetime plat.
Men uppenbarligen kvalitetssäkrar deras utvecklingsavdelning ingenting och ingen bryr sig om vilken smörja de kommunicerar ut.
Profil-ikonen, sedan karusellen i toppen, ett steg åt höger. Liknande finns på www också.Var kan man i teorin se det? Jag har inget minne av att jag sett något annat än den där räknaren som nu gått bakåt.
Tack. Där står det onekligen inte så hos mig, utan numera bara 7/8. Men jag kan inte komma ihåg hur det såg ut tidigare.Profil-ikonen, sedan karusellen i toppen, ett steg åt höger. Liknande finns på www också.