Senaste nytt

Norwegian och Strawberry nu överens om ett gemensamt lojalitetsbolag

För oss som inte är lifetime verkar de räknat om hur många år man har kvar. Förut hade jag 4 av 8 för Gold och 3 av 8 för Platinum. Men nu i dag har jag 3 av 8 för Gold och 1 av 8 för Platinum. Ska tilläggas att mina intjänade år var på poäng och inte nätter.

För oss som inte är lifetime verkar de räknat om hur många år man har kvar. Förut hade jag 4 av 8 för Gold och 3 av 8 för Platinum. Men nu i dag har jag 3 av 8 för Gold och 1 av 8 för Platinum. Ska tilläggas att mina intjänade år var på poäng och inte nätter.
Vissa av oss hade 8/8 för gold och var därmed gold för life och har numera blivit nerdragen till 7/8 och tappat det. Orkade jag bry mig skulle jag ångra att jag sade upp mastercard men ärligt talat så är programmet så otroligt uselt hanterat att jag inte vill ha med dem att göra, good for life or not.

För mig, som LT plat, visar nu appen att jag har "1 år som Gold eller Platinum" samt "1 år som Platinum". Dock står det fortfarande att jag uppnått både lifetime gold och lifetime plat.
Men uppenbarligen kvalitetssäkrar deras utvecklingsavdelning ingenting och ingen bryr sig om vilken smörja de kommunicerar ut.

Vadå? Är det inte normalt att utvecklingsmiljön, testmiljön och produktionsmiljön är densamma? :rolleyes:
Alla har en testmiljö. Vissa har bara lyxen av att ha en separat produktionsniljö.

That said så har man uppenbarligen noll intresse för en kvalitet i leveransen. Annars hade man fixat processerna efter någon av de flesta 10 gångerna det sxhabblades.

För mig, som LT plat, visar nu appen att jag har "1 år som Gold eller Platinum" samt "1 år som Platinum". Dock står det fortfarande att jag uppnått både lifetime gold och lifetime plat.
Men uppenbarligen kvalitetssäkrar deras utvecklingsavdelning ingenting och ingen bryr sig om vilken smörja de kommunicerar ut.
Var kan man i teorin se det? Jag har inget minne av att jag sett något annat än den där räknaren som nu gått bakåt.

Var kan man i teorin se det? Jag har inget minne av att jag sett något annat än den där räknaren som nu gått bakåt.
Profil-ikonen, sedan karusellen i toppen, ett steg åt höger. Liknande finns på www också.
(Den som skriver texterna har ingen aning om ytan de ska presenteras på, så jag kan ju inte vara 100% på vad jag faktiskt har uppnått. Kanske bara "Uppnått Lifetime Prick" )
Screenshot_2025-07-03-22-17-27-66_250147b0b08be31e719d6c9dc875a833 (kopia).jpg

Kanske har mina räknare nollställts och det visar nu ett år som platinum under nya programmet. Vem vet.

Det är så sjukt att man byggt upp all kommunikation som om det inte fanns några som helst befintliga kunder. Jag är gissar att alla deras snygga status-paneler och dynammiska texter fungerar för någon som går med i dag och som tjänar in år i programmet fr.o.m. nu och 8 är framåt.
Jag tycker mig känna igen utvecklingsmetodiken:
"Den befintliga kodbasen är så komplicerad och vi orkar inte sätta oss in i det. Bättre att slänga allt och bygga nytt"

Tog en titt i appen och även jag har tappat ett år på både gold och platinum åren, har nu 6/8 resp 3/8. Som de flesta här har jag inte några planer på att spendera några nätter på Strawberry, så detta borde inte spela någon roll. Men det känns av någon anledning ändå snopet.

Jag har till synes tappat ett guld-år. Hade 9/8 och Lifetime. Har nu 8/8 och Lifetime.

Om det inte är så att någon har fixat så att räknaren aldrig visar mer än max-kravet, dvs 8 år? (Men det låter inte så på @Combo s beskrivning)

Toppen