Senaste nytt

Norwegian och Strawberry nu överens om ett gemensamt lojalitetsbolag

Skönt att äntligen rycka plåstret med True Friend hos Scandic.

De levererade verkligen över förväntan. Uppgraderad till stort rum med privat terass delvis under tak, sen utcheck, bra frukost samt drygt 2500eb/natt efter kommande växling. CB reggades direkt. Detta var verkligen bra som ny BFF med Scandic!

Det blir garanterat ytterst ovanligt med betalda Strawberry nätter framöver…

Varför det? Vill Strawberry mista ganska rejält med nätter från mig, ändå bott ihop Lifetime Plat under åren, står det dem givetvis fritt att göra så. Synd bara jag hunnit göra drygt 20nãtter i år innan min nya BFF lanserades. Jag är klar med min förra långvariga relation!

Last edited:
Jag är helt säker på att de är fullständigt medvetna om strategin gå från branschens bästa till absolut sämsta program för bonusnätter. De vill i stället satsa på i princip bara betalda nätter med förmåner under dessa stays. Alltså fritidsresenärer, vi affärsresenärer är inte längre en prioriterad grupp som vill kunna utnyttja bonusnätter privat med familjen efter alla nätter borta med jobb.

Last edited:
Jag är helt säker på att de är fullständigt medvetna om strategin gå från branschens bästa till absolut sämsta program för bonusnätter. De vill i stället satsa på i princip bara betalda nätter med förmåner under dessa stays. Alltså fritidsresenärer, vi affärsresenärer är inte längre en prioriterad grupp som vill kunna utnyttja bonusnätter privat med familjen efter alla nätter borta med jobb.
Sunclass passar in i den strategin också.

Gällande att frysa sin platinumstatus, skickade in en förfrågan i början av maj (min status går ut 1 juni) och fick nu följande. Så 2-3 veckor för att få igenom det (anekdotiskt).

"Hej!

Du har nyligen skickat in en förfrågan angående att frysa din medlemstatus. Vi vill meddela att vi nu har fryst din medlemsstatus så att du kommer behålla din status under din resterande medlemsperiod samt nästa. Du kan nu inte utnyttja denna förmån på 5 år.

Ha en fin dag!
32.png
"

Finns någon som har bott hos Strawberry och betalat med gamla bonuspoäng och fått kredit för nätterna mot status? Eller är det bara nätter betalda med spenn som räknas som nätter mot status?

Toppen