fcx
Medlem
Som väntat (?) så fungerar det givetvis inte. Man ska göra matchningen i appen, men det finns inget alternativ för det. Någon annan som fått detta och faktiskt lyckats?
Som väntat (?) så fungerar det givetvis inte. Man ska göra matchningen i appen, men det finns inget alternativ för det. Någon annan som fått detta och faktiskt lyckats?
Jag skulle nog kunna vara med på en insamling att betala Google ads för att inlägget hamnar högst upp i flödet.säkert ingen som kommer på idén att länka in till det här inlägget heller så google plötsligt tycker det verkar intressant....
Frun fick svar att man kan inte frysa om man fick sin status via någon slags bonus. Tror hon hade status via Strawberry mastercEfter att man tog bort poängen med strawberry och införde Spenn så är jag motvillig till att lägga en enda spänn på deras hotell men om jag ”måste” så blir det via hotels.com för att få någon form av återbäring. Hursomhelst jag har fortfarande Platinum status och en ny förmån är ju att man kan ge bort guld. Passande då att min bättre hälft tvingas bo på strawberry via jobbet ibland men vilket antiklimax när jag möttes av det här:Visa bifogad bild 164672
Känns ganska meningslöst om man behöver ha en månads framförhållning.
Hörde att det var samma för att frysa sin status, någon som fått besked om det ännu?
Strawberry Mastercard ger inte något guld hos strawberry. Måste vara något annat i så fall, om det inte var en signup deal att skaffa kortet och bli guld vill säga.Frun fick svar att man kan inte frysa om man fick sin status via någon slags bonus. Tror hon hade status via Strawberry masterc
De förklarade inte hur hon fick status på "fel sätt" bara att det var fel. Hon startade sin Strawberry mastercard för minst 3 år sedan så jag tror inte det kan vara signup bonus som gav henne guld så länge. Men hon kan ha fått 26 av 30 nätter som behövs för guld via Strawberry mastercard om de räknar det som "fel sätt".Strawberry Mastercard ger inte något guld hos strawberry. Måste vara något annat i så fall, om det inte var en signup deal att skaffa kortet och bli guld vill säga.
Nu har jag inte provat detta själv, men jag får alltid jättesnabbt svar från Platinum mailen. Prova maila de, kanske det kan gå undan.Efter att man tog bort poängen med strawberry och införde Spenn så är jag motvillig till att lägga en enda spänn på deras hotell men om jag ”måste” så blir det via hotels.com för att få någon form av återbäring. Hursomhelst jag har fortfarande Platinum status och en ny förmån är ju att man kan ge bort guld. Passande då att min bättre hälft tvingas bo på strawberry via jobbet ibland men vilket antiklimax när jag möttes av det här:Visa bifogad bild 164672
Hörde att det var samma för att frysa sin status, någon som fått besked om det ännu?
De 24 nätterna är inte något "fel sätt" då det krävs motprestation i 12 månader och det räknas inte som gifted.De förklarade inte hur hon fick status på "fel sätt" bara att det var fel. Hon startade sin Strawberry mastercard för minst 3 år sedan så jag tror inte det kan vara signup bonus som gav henne guld så länge. Men hon kan ha fått 26 av 30 nätter som behövs för guld via Strawberry mastercard om de räknar det som "fel sätt".
Drog nyligen iväg en förfrågan om att frysa min status, är platinum men går ut 1 juni. Återkommer med hur det går (har bara en handfull nätter under innevarande år men kvalat in till guld via MC).Efter att man tog bort poängen med strawberry och införde Spenn så är jag motvillig till att lägga en enda spänn på deras hotell men om jag ”måste” så blir det via hotels.com för att få någon form av återbäring. Hursomhelst jag har fortfarande Platinum status och en ny förmån är ju att man kan ge bort guld. Passande då att min bättre hälft tvingas bo på strawberry via jobbet ibland men vilket antiklimax när jag möttes av det här:Visa bifogad bild 164672