Senaste nytt

Norwegian och Strawberry nu överens om ett gemensamt lojalitetsbolag

På tiden @palmen :cool:

Det kan vara Sveriges numera sämsta kreditkort? Jag har t o m mer bonusvärde med mitt vanliga bankkort (upp till 0,8% CB) eller Icakortet (2X matcheckar).

Betala 295-595 i årsavgift beroende på status, spenda en halv miljon (fatta alternativkostnaden här jmf med spend bra kort den summan!) och med flyt kanske ett slitet Comfort i Knäckebröhult i januari GRATIS kun for Deg - ENDELIG MANDAG (!) hehehe

På tiden @palmen :cool:

Det kan vara Sveriges numera sämsta kreditkort? Jag har t o m mer bonusvärde med mitt vanliga bankkort (upp till 0,8% CB) eller Icakortet (2X matcheckar).

Betala 295-595 i årsavgift beroende på status, spenda en halv miljon (fatta alternativkostnaden här jmf med spend bra kort den summan!) och med flyt kanske ett slitet Comfort i Knäckebröhult i januari GRATIS kun for Deg - ENDELIG MANDAG (!) hehehe

Snälla ta upp dina fina uträkningar på Webbinaret! Jag har skrivit flera mail till feedback-mailen om devalveringen men det är verkligen 0 respons.

Snälla ta upp dina fina uträkningar på Webbinaret! Jag har skrivit flera mail till feedback-mailen om devalveringen men det är verkligen 0 respons.
Jag är tyvärr redan bokad på annat möte den tiden, väldigt irriterande. Eventuellt hinner jag med engelska Strawberrymötet innan. Tro mig, vill ställa dem mot väggen!

Jag har redan tvingats bo en vecka i år på Strawberry. Jag fick mycket fina sviter (uppgraderad från standard och Superior), det ska de ha, men att inte tjäna något jag ser värde i med deras shitcoin är surt!

Blev att säga upp Strawberry kreditkortet nu, finns ingen anledning för mig personligen att använda det till något över huvud taget framöver. Frigör lite kredit dessutom som slipper ligga och belasta.
De verkar ha fått färre kunder att sprida sina kostnader på, för nu höjer de årsavgiften med 40% (för platinum i alla fall):

”På grund av högre kostnader justeras årspriset för ditt Strawberry Mastercard Platinum. Från och med den 1 april 2025 höjs priset med 120 kronor per år, vilket innebär att årspriset ändras från 295 kronor till 415 kronor.”

Toppen