hco
Medlem
fanfar.waw
Intressant, det där är ju helt OK. Tack för att du delade!Någon som vet om det går att göra något med sista slatten på 2200 poäng? En mineralvatten kunde de åtminstone bjuda på kan man tycka.
UPDATE:![]()
fanfar.waw
Intressant, det där är ju helt OK. Tack för att du delade!Någon som vet om det går att göra något med sista slatten på 2200 poäng? En mineralvatten kunde de åtminstone bjuda på kan man tycka.
UPDATE:![]()
På tiden @palmen
Det kan vara Sveriges numera sämsta kreditkort? Jag har t o m mer bonusvärde med mitt vanliga bankkort (upp till 0,8% CB) eller Icakortet (2X matcheckar).
Betala 295-595 i årsavgift beroende på status, spenda en halv miljon (fatta alternativkostnaden här jmf med spend bra kort den summan!) och med flyt kanske ett slitet Comfort i Knäckebröhult i januari GRATIS kun for Deg - ENDELIG MANDAG (!) hehehe
Ligger på min todo-listBlev att säga upp Strawberry kreditkortet nu, finns ingen anledning för mig personligen att använda det till något över huvud taget framöver. Frigör lite kredit dessutom som slipper ligga och belasta.
Ligger på min todo-list
Får man återbetalt nåt av årsavgiften?
Jag är tyvärr redan bokad på annat möte den tiden, väldigt irriterande. Eventuellt hinner jag med engelska Strawberrymötet innan. Tro mig, vill ställa dem mot väggen!Snälla ta upp dina fina uträkningar på Webbinaret! Jag har skrivit flera mail till feedback-mailen om devalveringen men det är verkligen 0 respons.
De sa de skulle återbetala det som var kvar på avgiften.Ligger på min todo-list
Får man återbetalt nåt av årsavgiften?
De verkar ha fått färre kunder att sprida sina kostnader på, för nu höjer de årsavgiften med 40% (för platinum i alla fall):Blev att säga upp Strawberry kreditkortet nu, finns ingen anledning för mig personligen att använda det till något över huvud taget framöver. Frigör lite kredit dessutom som slipper ligga och belasta.