Senaste nytt

Norwegian och Strawberry nu överens om ett gemensamt lojalitetsbolag

Ps
Det har kommit till två frågor i enkäten man får efter vistelsen:
1. Känner du till spenn?
2. Vad tänker du på när du hör det?

Jag har hört att en del hotell-ledningar noterat att igenkänningen hos medlemmarna är hög men att associationerna inte direkt är positiva...
Ja, skrev av mig lite där i enkäten efter senaste poängnatten på Comfort Arlanda.

Angående webinariet:
Tid & datum för webbinariet:
Onsdag 22 januari
  • 17:00–17:30 CET på engelska
  • 17:45-18.30 CET på svenska & norska

Tack för info om länken till webinariet, det hade jag missat. Reggade mig nu, ska bli intressant även om förväntningarna är låga…

Jag fick Håvard Hovdahls minnesanteckningarna inför webinariet från en snubbe på darkweb. De har tydligen förberett 2 slides:

1. Spenn - det är greit!
a) Du kan tjäna spenn (VIKTIGT! - koncentrera dig så du inte säger poäng!!)
b) Du kan använda spenn på "superdeals" (få det att låta som att superdeals är billiga)

2. Massor av partners
a) Norwegian (Dra skämtet "det är perfekta partnern som flyger till platser där vi inte har hotell" - prata nynorsk så skrattar alla åt det)
b) Fler kommer i framtiden (var lite visionär och bre på rejält! Det är jättelänge tills framtiden!!)

3. One more thing... (hemlig slide!)
a) Är du trött på gratis kreditkort från Bank Norwegian - Strawberry Mastercard!! (klicka konfetti-knappen)
b) Inte nog med det (dubbelklicka fanfar.waw) Vi kommer att köra massor av dubbla-poängspenn kampanjer och ibland kommer t.o.m. poängen spennen in på ditt strawberry-konto!

Frågor? Synpunkter?
(Låt Bjørn Arild Wisth ställa första frågan, låtsas sedan som att du inte hör och avsluta!)

Jag fick Håvard Hovdahls minnesanteckningarna inför webinariet från en snubbe på darkweb. De har tydligen förberett 2 slides:

1. Spenn - det är greit!
a) Du kan tjäna spenn (VIKTIGT! - koncentrera dig så du inte säger poäng!!)
b) Du kan använda spenn på "superdeals" (få det att låta som att superdeals är billiga)

2. Massor av partners
a) Norwegian (Dra skämtet "det är perfekta partnern som flyger till platser där vi inte har hotell" - prata nynorsk så skrattar alla åt det)
b) Fler kommer i framtiden (var lite visionär och bre på rejält! Det är jättelänge tills framtiden!!)

3. One more thing... (hemlig slide!)
a) Är du trött på gratis kreditkort från Bank Norwegian - Strawberry Mastercard!! (klicka konfetti-knappen)
b) Inte nog med det (dubbelklicka fanfar.waw) Vi kommer att köra massor av dubbla-poängspenn kampanjer och ibland kommer t.o.m. poängen spennen in på ditt strawberry-konto!

Frågor? Synpunkter?
(Låt Bjørn Arild Wisth ställa första frågan, låtsas sedan som att du inte hör och avsluta!)
Om det är sant så är det ju sämre än sämst, inga nyheter alls. ”Era Spenn kan ju inte användas till annat än hotell i Norden och lågprisflyg”
”Javissst, det är därför ni får fleeer ,”
Och sedan ett skämt på nynorsk….

Någon som vet om det går att göra något med sista slatten på 2200 poäng? En mineralvatten kunde de åtminstone bjuda på kan man tycka.

UPDATE: :)

Attachments

• 1D80BAB1-392E-4899-92FF-7C5BA2662BEE.png
    1D80BAB1-392E-4899-92FF-7C5BA2662BEE.png
    {memory} MB · Visningar: 218
Last edited:
Toppen