Hur gör man då för att kunna räkna ut hur mycket programmet och intjäningen förändras i procent? Någon annan som lyckats räkna fram något?
Nej, jag kan inte heller få fram vad ett rum kostar. Jag kan bara konstatera att om det inte finns någon poäng "spenn"-kampanj när jag bokar rum,Hur tar jag reda på hur mycket ett hotellrum kostar? Jag har inte tillräckligt mycket poäng så jag kan inte ens se priset. Vilket jäkla skitsystem!
Jag gick in under "hotell", där kan man få upp vad de kallar snittpris i spenn på olika hotell...Hur gör man då för att kunna räkna ut hur mycket programmet och intjäningen förändras i procent? Någon annan som lyckats räkna fram något?
försök att söka på datum och stad utan att välja ett specifik hotell. Sedan välj Superdeals som "betalningssätt". Då ska du kunna se priset i spenn på alla hotels den dagen även om du inte har så det räcker. Till exempel har jag endast 1008 spenn.Hur tar jag reda på hur mycket ett hotellrum kostar? Jag har inte tillräckligt mycket poäng så jag kan inte ens se priset. Vilket jäkla skitsystem!
Priset är dynamiskt, så bokar du inte direkt så finns det en överhängande risk att det går upp... precis som de vanliga sek-priserna...Tack, nu hittar jag ett snittpris. Frågan är om snittpriset är ett verkligt pris eller om allt blir mycket dyrare när man sen skall boka, det blir ju en gissningslek...
Tack! Nu hittade jag...Jag gick in under "hotell", där kan man få upp vad de kallar snittpris i spenn på olika hotell...