Cristoffer Cedergren
Medlem
Idag är det 15% rabatt på presentkort hos Jordgubben i julkalendern. Rabatten verkar inte gälla när nan betalar med sina gamla värdelösa poäng dock...
Helt rätt. Tyvärr hittar jag inte knappen för att editera det jag skrev. Tack för att du såg det.Innehåller inte ditt exempel ett räknefel?
Du skriver antingen 15 öre/poäng eller 0.09 öre/poäng. Du menar nog 0.09 SEK/poäng isf. Annars blir det inte 40 % mindre värde utan avsevärt mer.
Jag har redan lite svårt att spendera upp mitt presentkort från i sommars när det var trippel Mastercard poäng eftersom jag måste samtidigt använda upp alla bonuspoäng också nu. Men för de som har få bonuspoäng och en Strawberry Mastercard är 15% rabatt samtidigt plus 30 spenn per 100 kronor inte helt tokigt eftersom 30 spenn är värd minst 2,7 kronor, så rabatten blir 17,7%.Idag är det 15% rabatt på presentkort hos Jordgubben i julkalendern. Rabatten verkar inte gälla när nan betalar med sina gamla värdelösa poäng dock...
För min del blir det definitivt inget presentkort i år, förrän de städat upp övergången till Spenn och det går att överblicka läget.Idag är det 15% rabatt på presentkort hos Jordgubben i julkalendern. Rabatten verkar inte gälla när nan betalar med sina gamla värdelösa poäng dock...
Nu har mina dubbla spenn kommit in för mitt köp 1:a december.Jag har inte heller fått dubbla spenn för ett köp 1:a december.
Jo, jag har också fått in dubbla spenn nu.Nu har mina dubbla spenn kommit in för mitt köp 1:a december.
Hur ser det ut för er andra?
Jag kan se och använda mina Spenn när jag är inloggad och testbokar.Kan någon se / använda Spenn på Norwegians hemsida? Jag ser inget när jag loggar in och testbokar trots att jag kopplat kontona.