Senaste nytt

Norwegian och Strawberry nu överens om ett gemensamt lojalitetsbolag

Idag är det 15% rabatt på presentkort hos Jordgubben i julkalendern. Rabatten verkar inte gälla när nan betalar med sina gamla värdelösa poäng dock...
Jag har redan lite svårt att spendera upp mitt presentkort från i sommars när det var trippel Mastercard poäng eftersom jag måste samtidigt använda upp alla bonuspoäng också nu. Men för de som har få bonuspoäng och en Strawberry Mastercard är 15% rabatt samtidigt plus 30 spenn per 100 kronor inte helt tokigt eftersom 30 spenn är värd minst 2,7 kronor, så rabatten blir 17,7%.
Men räknar med att behöva kontakta support och klaga för att få trippel spenn på inköp av presentkort.

Vilken fredag det blev! Detta känns ju som ett "once in a lifetime"-erbjudande inför nästa veckas vistelse i Malmö!

Borde jag slå till!?
1733505214235.png

Har läst de flesta inläggen här och även i appen men fattar fortfarande inte det här med Spenn.

Har 21000 poäng och 600 Spenn. Checkade ut från The Mill igår. Vad kan jag vänta för "valuta" in på kontot - poäng eller Spenn eller båda?

När jag sedan bokar poängnätter är det poängen eller Spenn som dras?

Förvirrande och skittöntigt namn på hela upplägget! Något ADHD Stordalen kom på under en FAAANTASTISK ARMARNA UTÅT seminarium ENDELIG MANDAG kanske?!

Toppen