Senaste nytt

Norwegian och Strawberry nu överens om ett gemensamt lojalitetsbolag

Fjärde dagen, 13 mejl senare kom så de 1001 välkomst-spenn'en tillslut in på kontot. Lite överdrivet av mig att driva på så hårt när jag inte vet vad jag ska ha dom till, men blev väl ett sätt att bevisa att de inte funkar som bolag än.
Grattis! Själv så avinstallerade jag Spenn igår. Tyvärr har jag lyckats tjäna in 2 spänn via någon auto dragning på MC innan kortet sas upp. Är ändå lite sugen på att bråka om att bli av med dom igen. Kortet var ju pausat men det verkar inte gälla pre-auth transaktioner.
Nä lägger nog min energi på något annat istället.

En möjlig förbättring är att man med Strawberry MC får tre kvalificerande nätter per månad som Platinum när man använder kortet. Det ger ju i praktiken soft landing till Gold för oss Platinums som redan är less på Spenn. Eller finns soft landing redan i Strawberry-progrsmmet?

En möjlig förbättring är att man med Strawberry MC får tre kvalificerande nätter per månad som Platinum när man använder kortet. Det ger ju i praktiken soft landing till Gold för oss Platinums som redan är less på Spenn. Eller finns soft landing redan i Strawberry-progrsmmet?
En ny förmån är ju att man kan behålla sin status ett extra år vart 5e år. Så jag tänker att det blir soft landing till Platinum utan MC för min del.

En ny förmån är ju att man kan behålla sin status ett extra år vart 5e år. Så jag tänker att det blir soft landing till Platinum utan MC för min del.

Ah, just det. Då kan man ju ha Platinum och sedan Gold i två år för 295 svenska spänn.

Fjärde dagen, 13 mejl senare kom så de 1001 välkomst-spenn'en tillslut in på kontot. Lite överdrivet av mig att driva på så hårt när jag inte vet vad jag ska ha dom till, men blev väl ett sätt att bevisa att de inte funkar som bolag än.
Aha, kanske en förklaring till att vi som bara skickar ett mail i veckan fortfarande inte fått de bonuspoäng som felregistrerades som spenn från mitten av november...

Jamenvaf-n?!

Framförde min besvikelse över Strawberry på facebook. Det fick följande resultat:

Skärmavbild 2024-11-29 kl. 12.03.42.png

Jaja, är det allt som krävs gissar jag att Strawberry har fått många ny "stora fans" den senaste tiden... :D

Toppen