Jag får ut priser utan spenn. Kan det vara fullt på dina hotell?Japp men det förutsätter väl att jag har tillräckligt med Spenn-poäng? Annars syns inget Spenn-pris, eller gör jag något knas?
Jag får ut priser utan spenn. Kan det vara fullt på dina hotell?Japp men det förutsätter väl att jag har tillräckligt med Spenn-poäng? Annars syns inget Spenn-pris, eller gör jag något knas?
Ok 1000 spenn = 83 sek. Så spend på övrig med Strawberry Mastercard ger en kickback på 0.417% eftersom det krävs 20000 i inköp att få ihop 10000 spenn/83,42 sek
Jag sa upp mitt tidigare idag. Avbokade 21 nätter i helgen och har nu bara bokningar för fem bonusnätter kvar för att tömma kontot.Ringde och sa upp mitt Strawberry Mastercard precis. Det lät inte på kundservice medarbetaren som att jag var den första att göra det.
Jepp, funkar. Plus länkat Strawberry och Norwegian.Är det någon som fått spenn-appen att fungera för android?
När jag ska koppla mobilnummer med skickad kod hoppas steget över och jag hamnar direkt i e-post-fältet.
Samma problem här, ger det en chans till imorn *gäsp*Är det någon som fått spenn-appen att fungera för android?
När jag ska koppla mobilnummer med skickad kod hoppas steget över och jag hamnar direkt i e-post-fältet.