Senaste nytt

Norwegian och Strawberry nu överens om ett gemensamt lojalitetsbolag

Det blev jättemycket sämre. Jag behöver bo 14-15 nätter på ett Comfort för att få 1 natt. Kan det stämma??

Jag betalar med jordgubbens mastercard har guld-medlemskap och bor för 1000 kronor per natt:
Vilket ger mig 460 spenn inklusive 20 procent mer för guld.
För 6630 får man en spenn-natt på Comfort.
Alltså 14 - 15 nätter för 1 spenn-natt.
6630 är ju inget fast pris. Det kommer säkert kunna vara både lägre och högre.

• Gilla
Reactions: hco
IMG_4511.jpeg

Choice privileges för oss som har status där också ger inte några poäng nu, inte heller för fristående hotell i Skandinavien. Var en tänkbar bakväg från detta misslyckande. Jag testar allt nu :cool:

Trist men väntat att det skulle bli sämre. Del är det en generell trend att lojalitets programmen har försämrats de senare åren och dels är det en aktör/overhead (spenn) som ska skära emellan nu.
Hur ser ni hur många Spenn ett visst rum/hotell kostar när ni inte har något större Spenn-saldo ännu?

Trist men väntat att det skulle bli sämre. Del är det en generell trend att lojalitets programmen har försämrats de senare åren och dels är det en aktör/overhead (spenn) som ska skära emellan nu.
Hur ser ni hur många Spenn ett visst rum/hotell kostar när ni inte har något större Spenn-saldo ännu?
Boka som vanligt och välj supedeal under där man väljer olika pristyper.

Återkoppla gärna, har samma fråga! Jag skyndade mig över gränsen 7/8 av 500.000 = 437.500 innan idag ifall det är så de räknar (även om det blev 2.500 poäng som troligen kommer förfalla eftersom det inte är jämna 5.000 p på totalen...).
Hej mygal!

Tack för ditt mail,

Denna beräkning kommer att publiceras inom några dagar på hemsidan, och mycket riktigt tar vi hänsyn till dina intjänade Lifetime poäng.

Tveka inte på att höra av dig igen om du skulle ha några fler funderingar!

Ha en fin dag

Japp men det förutsätter väl att jag har tillräckligt med Spenn-poäng? Annars syns inget Spenn-pris, eller gör jag något knas?

Toppen