hco
Medlem
Tack!Hittade detta på insideflyer.no
Jag läser ungefär: "Programmet har varit för förmånligt. Vi tror att vi tjänar mer pengar på att döda programmet och övergå till ett nytt program liknande CashPoints. Om statuskunder blir sura so be it. Detta är mer lönsamt för Strawberry. Anställ någon som kommer från CashPoints så löser vi det här".
Vilket inte nödvändigtvis är en felaktig analys.
Genomförandet verkar samtidigt kopplat till en helt orimlig tidsplan, troligtvis satt från toppen.
Från statuskundens synvinkel framstår genomförandet som ett skämt (ingen app redo, inga fullständiga villkor redo, några dagar innan start!) kopplat med en total oförståelse för att återkommande statuskunder faktiskt valt Strawberry-hotell pga deras program (och då valt bort andra hotell som är likvärdiga eller kanske till och med legat längre bort...)
Den som lever får se hur det går!
Får väl ta och logga in på Platinum-webinariet för att kanske höra något om Lifetime.