Har du mailat platinum-supporten? Klistra gärna in ditt svar här som några andra gjort tidigare.
Yes, svaret kom igår dvs innan dem nya villkoren släpptes och löd som sådant:
”Hej
Jag förstår verkligen hur frustrerande detta kan kännas, särskilt när du har investerat tid och poäng för att nå Platinum lifetime-status.
Tyvärr har vi just nu ingen detaljerad information att dela angående de nya villkoren och hur de påverkar nuvarande medlemmar. Jag vill försäkra dig om att vi är medvetna om hur viktiga dessa frågor är för våra medlemmar, och vi arbetar för att ha en lösning på dessa frågor.
Tack för ditt tålamod, och vi hoppas kunna ge dig mer information snart. Om du har fler frågor eller behöver assistans med något annat, tveka inte att kontakta oss!”
Och efter att jag uttryckte Mitt missnöje att dem inte har mer info så kort inpå kom nedan svar:
Hej
Tack för att du delar med dig av dina synpunkter kring förändringarna i vårt medlemsprogram.
Vi uppskattar verkligen din feedback och beklagar att vi inte har mer information att dela med oss av i dagsläget. Som min kollega skrev så är vi medvetna om att att detta är viktiga frågor för våra medlemmar.
Då vi inte har mer information i dagsläget att dela med oss av ber vi dig att återkomma då mer information om detta kommer.
Önskar dig en trevlig kväll!