Senaste nytt

Norwegian och Strawberry nu överens om ett gemensamt lojalitetsbolag

Sitter lite i samma sits, 25k kvar till lifetime gold.
Nu har väl inget publicerats officiellt ännu om vad som gäller med detta, så man får ju se vad de säger. Har varit Platinum sedan 2019 och har 5 avklarade år i dagsläget.
 
Drygt 50k kvar till Lifetime Gold här. Det trillar nog in ca 10k närmaste veckan men 50k till 18/11 kommer jag inte att klara.

Är väl inte jättesugen att hoppa på Sector Alarm. Även om det fortfarande finns tid. Kanske värt det om man siktar på att låsa in Lifetime Plat innan övergången (förutsatt att det är säkert att Lifetime överförs, vilket det väl borde göras)?

-------
As a member of Strawberry, you can also earn 30,000 bonus points when you order via the link below. Go ahead and take advantage of this great offer today!

Find out more and order your home security system here:

Swedish market
Norwegian market
Finnish market

The price includes installation of Sector Alarm's start package and additional subscription fees apply. The bonus points will be transferred to your Strawberry account 20 days after installation.
--------
Missa bara inte att det är 20 dagar efter installation. Inte efter beställning.
 
Sitter lite i samma sits, 25k kvar till lifetime gold.
Nu har väl inget publicerats officiellt ännu om vad som gäller med detta, så man får ju se vad de säger. Har varit Platinum sedan 2019 och har 5 avklarade år i dagsläget.

Var ser man avklarade statusåren? Hittar inte
 
Jag vill tro att Strawberry inte kommer strunta i dom som är nära Lifetime. Hellre fria än fälla känns som rätt strategi mot sina trogna kunder. Sen kommer det alltid finnas dom som har otur och hamnar på fel sida om marginalen om man väljer att godkänna de som är X procent ifrån lifetime.
 
Jag vill tro att Strawberry inte kommer strunta i dom som är nära Lifetime. Hellre fria än fälla känns som rätt strategi mot sina trogna kunder. Sen kommer det alltid finnas dom som har otur och hamnar på fel sida om marginalen om man väljer att godkänna de som är X procent ifrån lifetime.
Skulle inte vara helt säker på det. De är otroligt fyrkantiga när det gäller att hålla sig till "regler" och annat och de har aldrig varit flexibla när jag behövt hjälp.

Men man kan ju hoppas, att ändra med drygt 5 veckors "heads up" är inte snyggt när det är såhär stora förändringar. Lufthansa förvarnade ju tex över ett år i förväg när de ändrade sitt program.
 

Loggan är klar för dom som gillar sånt.

"We’ll be launching the new loyalty currency very soon, with Norwegian and Strawberry as the founding partners.

Once we’re up and running, more partners in shopping, finance and retail will be coming on board.

We will turbocharge existing loyalty programmes, extending the loyalty currency beyond flights and hotels, and giving members best ever value across a huge range of products and services.

Together, we’ll take loyalty to the next level."


För att locka andra att gå med i Spenn skriver de:

"The key to loyalty is delivering rewards that resonate with your customers, from unforgettable getaways to unmissable gigs, the latest smartphone to the greatest jumpsuit. With a single loyalty programme, this is typically unaffordable. But when you’re part of an ecosystem where everyone uses the same loyalty currency, the sky’s the limit. Your members will see their earnings build fast, through everyday purchases and occasional big spends. And because they’ll unlock more meaningful rewards more often, they will keep choosing you over your competitors."

"If you already run a successful loyalty programme, you know the power of personalisation. And yet your customer insight begins and ends with your brand. When you partner with Spenn, you will gain access to a powerful sales channel fuelled by insight across multiple dimensions and partners. We ensure that personalised and relevant messages reach your customers precisely when they are most receptive to them."

"Through Spenn, you have the opportunity to tap into a fresh pool of customers who are already loyal to other brands within our ecosystem. They will be predisposed to be loyal to you too, because they understand the value of our cross-partner loyalty currency, which can be earned and redeemed seamlessly. When earnings accumulated elsewhere are redeemed with you, Spenn compensates you for the goods, driving incremental business your way."


Rimligt att tro att det blir mer likt Norwegians Cashpoints (vilket redan noterats i tråden), iom:

"Spenn will be led by Christoffer Sundby, former Chief Marketing & Customer Officer at Norwegian."

Om dom på något sätt får in en partner där jag kan boka hotell utanför Norden vore det fint. Men inga låga odds på det känns det som.
 
  • Gilla
Reactions: bvs
Toppen