Senaste nytt

Norwegian och Strawberry nu överens om ett gemensamt lojalitetsbolag

@hco Jag hoppas de snabbar upp det, hittat lösningar. Jag har som tidigare skrivet många poäng (170k nu) som går ut så hade varit glad för mer värde än Ving. Jag har som sagt frågat kontakter efter senast i tråden och då var det Q1-25 som gällde.

• Gilla
Reactions: hco
Okej, i alla fall ett livstecken.

Tycker det är märkligt att Norwegian inte försöker mer att ta kunder från Eurobonus nu när det är en förändring på gång hos SAS.

Gissar (!) att många som är EBG/EBD också är Gold eller Platinum på Strawberry. Om DY är smarta så ge dessa lite statusförmåner ombord direkt från start vid ihopslagningen och sno kunder från SAS. Nån gratis incheckad väska, fri dryck ombord eller extra poäng.

@hco Jag hoppas de snabbar upp det, hittat lösningar. Jag har som tidigare skrivet många poäng (170k nu) som går ut så hade varit glad för mer värde än Ving. Jag har som sagt frågat kontakter efter senast i tråden och då var det Q1-25 som gällde.
Finns det ingen i bekantskapskretsen som vill bo i något hotell nu under sommaren och beredd att ge dig pengar om du bokar rummet i deras namn med dina poäng. De betalar dig typ 50% av vad rummet hade kostat annars. Win-win. Om man får nu boka i någon annans namn med poäng. Men varje gång jag bokar ett rum står det alternativet "bokar åt någon annan"

• Gilla
Reactions: M.K
Finns det ingen i bekantskapskretsen som vill bo i något hotell nu under sommaren och beredd att ge dig pengar om du bokar rummet i deras namn med dina poäng. De betalar dig typ 50% av vad rummet hade kostat annars. Win-win. Om man får nu boka i någon annans namn med poäng. Men varje gång jag bokar ett rum står det alternativet "bokar åt någon annan"
Det går bra att överlåta en poängbokning, gör så flera ggr om året.

Är det inte mest troligt att det blir en försämring med devalvering av poängvärdet i Strawberry likt Radisson gjorde? Alltså inga mer fasta poängpriser på hotell utan ett visst antal gamla poäng är värt ett visst antal kronor i det nya.

Toppen