Finns det ingen i bekantskapskretsen som vill bo i något hotell nu under sommaren och beredd att ge dig pengar om du bokar rummet i deras namn med dina poäng. De betalar dig typ 50% av vad rummet hade kostat annars. Win-win. Om man får nu boka i någon annans namn med poäng. Men varje gång jag bokar ett rum står det alternativet "bokar åt någon annan"@hco Jag hoppas de snabbar upp det, hittat lösningar. Jag har som tidigare skrivet många poäng (170k nu) som går ut så hade varit glad för mer värde än Ving. Jag har som sagt frågat kontakter efter senast i tråden och då var det Q1-25 som gällde.
Det går bra att överlåta en poängbokning, gör så flera ggr om året.Finns det ingen i bekantskapskretsen som vill bo i något hotell nu under sommaren och beredd att ge dig pengar om du bokar rummet i deras namn med dina poäng. De betalar dig typ 50% av vad rummet hade kostat annars. Win-win. Om man får nu boka i någon annans namn med poäng. Men varje gång jag bokar ett rum står det alternativet "bokar åt någon annan"
Du sammanfattade verkligen hela artikeln superbt!Spenn
![]()
Navnet på den nye bonus-valutaen i Norwegian klar
Det norske lavprisselskapet Norwegian og hotellkonsernet Strawberry skal samarbeide om en ny bonusordning. Det er nå klart at Spenn blir navnet på den nye digitale...flysmart24.no
Jo, stor oro för vad som händer med gamla fina "Nordic Choice Club" iom detta.Är det inte mest troligt att det blir en försämring med devalvering av poängvärdet i Strawberry likt Radisson gjorde? Alltså inga mer fasta poängpriser på hotell utan ett visst antal gamla poäng är värt ett visst antal kronor i det nya.
"Spenn" på norska används som "spänn" på svenska, eller hur?