Nu vet vi inte vilket Quality du pratar om, men några hotell erbjuder långtidsboende: https://www.strawberry.se/kampanjer-och-erbjudanden/long-stay/
Nära inpå själva vistelsen så har jag tagit sådana justeringar direkt med hotellet. Utan att behöva boka om hela vistelsen. Har inte varit några problem.Kommer jag att kunna boka om det eller kommer hela veckan då att tas bort och jag får boka om resterande dagar??
Spelar det någon roll om jag bokar av dagarna innan eller någon vecka innan?
Är min bryttid för ombokning (kl 16) på måndag för ombokning?
Hotellet.Det gäller Quality hotell Luleå. Tror ni det går att få ett bättre pris än studentpriset som väl är på 900 kronor.
Nu under våren vet jag att det är i princip fullbokat jämt på hotellen i Lulää då dom har europeiska gäster som vill vandra på isen.
Vet dock inte hur det är när det är som mörkast?
Om jag försöker med långtidshyra, var ska jag ringa hotellet eller central kundtjänst?
Ring dom på en vardag kontorstid, presentera dig vänligt och säg att du är student och behöver boende under en kortare tid. Kanske kan dom erbjuda något bättre pris i det läget.Det gäller Quality hotell Luleå. Tror ni det går att få ett bättre pris än studentpriset som väl är på 900 kronor.
Nu under våren vet jag att det är i princip fullbokat jämt på hotellen i Lulää då dom har europeiska gäster som vill vandra på isen.
Vet dock inte hur det är när det är som mörkast?
Om jag försöker med långtidshyra, var ska jag ringa hotellet eller central kundtjänst?
Boka två rum och avboka det du inte behöver när det drar ihop sig.Antag jag kommer in på universitetkursen jag tänkt gå på annan ort i 6 veckor.
Bokar i god tid 6 veckor måndag till fredag på Quality med studentrabatt.
Upptäcker innan att jag kan komma på tisdag eller åka hem på torsdag en viss vecka. Kommer jag att kunna boka om det eller kommer hela veckan då att tas bort och jag får boka om resterande dagar??
Spelar det någon roll om jag bokar av dagarna innan eller någon vecka innan?
Är min bryttid för ombokning (kl 16) på måndag för ombokning?