ekf
Medlem
Japp, Iphone... Men det var ett tag som det såg ut som för dig... men det är löst sedan länge.Har du iphone? Jag provade se om det hår via hemsidan men det står samma där tyvärr...
Japp, Iphone... Men det var ett tag som det såg ut som för dig... men det är löst sedan länge.Har du iphone? Jag provade se om det hår via hemsidan men det står samma där tyvärr...
Det kan det nog vara. På hemsidan ser det inte ut att visas som det ska för mig heller... även om jag hade för mig att det sett rätt ut där. Uppenbarligen kommer jag ihåg fel.Jag har android (Samsung)... kanske därför?
Väldigt märkligt... laddade ner appen på frugans Iphone och samma där. Står endast hotellrum! Hur kan dom ha misslyckats såhär?Det kan det nog vara. På hemsidan ser det inte ut att visas som det ska för mig heller... även om jag hade för mig att det sett rätt ut där. Uppenbarligen kommer jag ihåg fel.
Väldigt märkligt... laddade ner appen på frugans Iphone och samma där. Står endast hotellrum! Hur kan dom ha misslyckats såhär?
Jag ogillar deras app/webbsida/system enormt. Jag kan tex aldrig avboka en bokad Reward i appen utan måste alltid mejla.