Cristoffer Cedergren
Medlem
Respekt!Tackar. Mer specifikt så blir jag då BA Gold för att komplettera Flying Blue Platinum och SAS Diamond och nå full hand i samma intjäningsperiod.
Respekt!Tackar. Mer specifikt så blir jag då BA Gold för att komplettera Flying Blue Platinum och SAS Diamond och nå full hand i samma intjäningsperiod.
Tackar. Mer specifikt så blir jag då BA Gold för att komplettera Flying Blue Platinum och SAS Diamond och nå full hand i samma intjäningsperiod.
Så länge du inte hävdar att du har högsta officiella status i alla tre allianserna, jag tror @Jacob fortfarande är lite tilltufsad efter sitt sådant påståendeTackar. Mer specifikt så blir jag då BA Gold för att komplettera Flying Blue Platinum och SAS Diamond och nå full hand i samma intjäningsperiod.
Hur manga TP ger denna resan? Spontant tycker jag en HEL-LHR-MAN(eller annan UK destination) som ger 200TP kanns enklare, billigare och lyxigare. Men aventyret ser onekligen kul ut och jag gor garna denna resan ocksa, tack for en trevlig rapportering. Kommer bilder?
Det är 200 TP på hel-lhr-man t/r. Tror dock din resa var billigare och gav fler flyg, dock la du väl lite pengar på övernattningar? Jag kombinerar gärna båda för 400 TP vid behov.Den ger 200 TP, 40 per European och 20 per UK. HEL-LHR-MAN borde väl ge 120 (säger jag som oneworld-novis)? Det här var i vilket fall vad jag kunde skrapa ihop med ett par dagars varsel.
BA är inte riktigt säkra på vad jag har för status just nu.
Visa bifogad bild 44554