Senaste nytt

Ni med erfarenhet av att boka bonusresor med Miles & More

Jean-Pierre

Medlem
Går ej, behövs >7000 miles för att ens kunna använda sökning överhuvudtaget.

Nej, jag satte inte upp ett konto utan googlade först.

Källa: https://www.flyertalk.com/forum/luf...143118-m-m-award-search-request-please-2.html
Men även googles egna crawls på M&M-webben (?): 1709848866235.png
 
Blev uppringd av kundtjänsten som meddelade att dom är medvetna om felet och ville hjälpa till med bokningen. Hade dock ingen aktuell bokning att göra så behövdes ej. Fick även mailet nedan kort därefter. Så inget direkt nytt.

Dear Mr Danielsson,

Thank you for your inquiry.

We have reviewed your request and would like to inform you that the technical error on the website www.miles-and-more.com for a premium booking is currently being investigated and a solution will follow soon. Our IT staff are working flat out to rectify this problem. We ask for your patience in this regard.

If you have any further questions, please do not hesitate to contact us.

We would appreciate it if you take a moment to participate in our service survey. Your feedback helps us to improve the quality of our service.
You can access it easily and conveniently by clicking on the following link: Customer survey

Sincerely,
Azra Fischer

Miles & More Service Team
 

spritfet

Medlem
Är det någon i forumet som får det att fungera? Jag skulle vilja ha en prisuppgift på skatter och avgifter och tänkte bespara mig från ett samtal till miles and more :)

Enkelresa ARN-FRA/MUC-CPT och enkel tillbaka (Har bara poäng till en väg så tänkte se om det skiljer något)
 

Hafermann

Medlem
Någon som har koll på huruvida de med SEN-status har samma tillgänglighet på awards som statuslösa? Funderar på om det är en idé att låta en SEN söka åt mig, eller om det kommer misstämma när jag ska ringa in och boka.
 
Toppen