Senaste nytt

Ni med erfarenhet av att boka bonusresor med Miles & More

Hittar ingen bra tråd, så lånar denna istället för att starta en ny.
Jag är nu endast frequent traveller hos M&M, men har en hel del poäng kvar. När jag söker award för dom. eco med UA tex EWR-ORD-IAH, står det på M&M att första väskan incheckat bagage kommer kosta 200 USD?! men enligt kalkylatorn på UAs hemsida ska det vara 50USD, men listas två gånger. Kan inte tänka mig att det kostar 200USD att checka in en väska?!

Hittar inte alls några award med UA i dom first via M&M, måste man ringa in för att kunna boka dem, som tex med SQ?

Avgifterna på award för M&M är notoriska, vågar inte svara för just detta fall men du kan nog få ned priset genom att fördeklarera antal incheckade väskor. Brukar betalas direkt från 'Manage my booking'.

Avgifterna på award för M&M är notoriska, vågar inte svara för just detta fall men du kan nog få ned priset genom att fördeklarera antal incheckade väskor. Brukar betalas direkt från 'Manage my booking'.
Absolut M&Ms avgifter är ganska påtagliga, men brukar gälla för bolagen inom LH-gruppen. Partner awards har förhållandevis bra avgifter. Trodde att det var UA själva som bestämde bagageavgifter och hade räknat med 50 USD, men när det står 200 USD blir det nog att tänka om - om den summan stämmer.

Toppen