brandforce
New member
Bland den längsta i världen!folnar skrev:Indierna har en lång tradition i att laga indisk mat.Klicka för att utvidga...
Bland den längsta i världen!folnar skrev:Indierna har en lång tradition i att laga indisk mat.Klicka för att utvidga...
Golfkillen skrev:Det är ju faktiskt väldigt roligt att beställa specialmat för att man inte vill äta vegetariskt och så väljer man indisk mat...Klicka för att utvidga...
ResenärenLars skrev:I hindumayen så återstår väl bara kyckling om det inte ska vara vegetariskt.Klicka för att utvidga...
chazzie skrev:Jag gör en ganska stor skillnad på vegansk och vegetarisk kost, det sistnämnda tillåter betydligt mer smaskiga (i mina ögon) ingredienser än strikt veganskt, öppnar man för mjölk, ost, grädde samt eventuellt även ägg så börjar det likna något, än bättre om man av någon anledning tillåter fisk.Det skulle vara intressant att veta hur många per dag (alla flighter inräknade) som aktivt skulle välja den veganska boxen om den fanns som alternativ och presenterades/marknadsfördes som ett bra alternativ.Edit: Gärna köttbullar och potatismos, men glöm då för allt i världen inte lingonsylt!Klicka för att utvidga...
Taggen skrev:Så vad du föreslår är en husmannsbox? Om vi nu skall vara strikt Scandinaviska så borde det i boxarna på flighter från Sverige finnas:Måndag: Pyttipanna gjord på rester från helgens slottsstekTisdag: Raggmunk med stekt fläskOnsdag: BlodpuddingTorsdag: Ärtsoppa med fläskFredag: Fredagsmys med TacosLördag: Stekt strömming med lingonsyltSöndag: Slottsstek med potatisFattar inte vad problemet är för SAS. Skall man marknadsföra lokal kultur så ska man göra det ordentligt. Rätterna blir dock svåra att få ner i en kub så lösningen blir två mindre kuber istället för en stor.Klicka för att utvidga...
Kalla? Det är varma kuber vi pratar om.Homer skrev:Men hur kul är det att äta de där rätterna kalla?I synnerhet blodpudding, och ärtsoppa upphör att vara en soppa när den är kall.Klicka för att utvidga...
Varma? Det hade jag ingen aaaaning om. Smälter inte plasten på insidan av kuben?Taggen skrev:Kalla? Det är varma kuber vi pratar om.Klicka för att utvidga...
Taggen skrev:Kalla? Det är varma kuber vi pratar om.Klicka för att utvidga...
Fast värmer de inte Pizza-slicen?Homer skrev:Varm mat inom europa? det är SAS vi pratar omKlicka för att utvidga...
Nej, dessa kuber är klädda med Aluminium-folie och är diskbara.folnar skrev:Varma? Det hade jag ingen aaaaning om. Smälter inte plasten på insidan av kuben?Klicka för att utvidga...
Ha, ha! You bet! No chance! :-DTaggen skrev:Nej, dessa kuber är klädda med Aluminium-folie och är diskbara.Klicka för att utvidga...
Taggen skrev:Fast värmer de inte Pizza-slicen?Klicka för att utvidga...
Blir det Pepsi Max så kommer åtminstone JAG sluta flyga med SAS.011430121 skrev:Vill säga till SAS rör inte Cola Zero!Klicka för att utvidga...