Homer
Medlem
IKEA-köttbullar med potatis!![]()
Förbered dig på att det blir andra bullar, av fisk...
IKEA-köttbullar med potatis!![]()
Förbered dig på att det blir andra bullar, av svamp/soja...
Jobbigt att beställa indiskt när du får en dhal på linserTack för tipset. Du har ju den enkla lösningen. Tänk att man inte tänkt på att det finns telefon till kundtjänst. Nu har jag beställt indiskt på utresan på söndag och glutenfritt på hemresan. Seafood hade de slutat med för 2 år sedan, vilket jag inte har någon förklaring till. Nu väntar iaf en spännande gastronomisk upplevelse som jag aldrig annars hade provat på. :-D
Det visade sig stämma och det förklarar varför jag aldrig fick nåt mejl med bekräftelse från SAS ("jag ska ordna det och mejlar bekräftelse")... Så, nu har jag bokat - och fått bekräftat - kosher meal. Ska bli kul att se vad det ärSeafood hade de slutat med för 2 år sedan.
Tänkte inte på det! ;-)Jobbigt att beställa indiskt när du får en dhal på linser![]()
Hinduisk måltid:
Utan griskött, nötkött eller rå/rökt fisk | SAS
Riktigt, men inte säker på att det blir helt veganskt i alla fall. Kundtjänsts information stämmer bra med det som står på min bokning nu:
Går dock och grunnar på vad Koshermåltiden kan utlova. Någon som provat?
- 1 hindu non-vegetarian meal uppgraderad (Utresa)
- 1 gluten free meal uppgraderad (Hemresa)
Det är ju faktiskt väldigt roligt att beställa specialmat för att man inte vill äta vegetariskt och så väljer man indisk mat...Tack för tipset. Du har ju den enkla lösningen. Tänk att man inte tänkt på att det finns telefon till kundtjänst. Nu har jag beställt indiskt på utresan på söndag och glutenfritt på hemresan. Seafood hade de slutat med för 2 år sedan, vilket jag inte har någon förklaring till. Nu väntar iaf en spännande gastronomisk upplevelse som jag aldrig annars hade provat på. :-D
Nu skulle vi väl inte vara barnsliga, eller? Vegetariskt kan vara riktigt gott. Den veganska kuben var i min smak torr, otymplig och tråkig. Indierna har en lång tradition i att laga indisk mat. Kyckling och vanlig fisk är tillåtet, liksom lamm.Det är ju faktiskt väldigt roligt att beställa specialmat för att man inte vill äta vegetariskt och så väljer man indisk mat...