Du känner dig uppenbarligen träffad.
Att sluta flyga SAS, be om en köttätare meny, är kommentarer jag inte förväntar av vuxna individer. Din kommentar här exempelvis:
Du äter inte svamp. Ok, för det har läbbig konsistens? Det är dagisargument.
Det kommer bli en svältflygning? Skärp dig, beställ in en pizza och jag tror inte någon svälter på ett par timmar.
Du nämner svenskt PK-tänkande direkt och drar in det politiskt, återigen rätt tråkig och onyanserad kommentar.
Och du nämner återigen att detta experiment i två veckor har så drastisk effekt på dig att du kommer sluta flyga SAS.
Reaktionerna påminner mig om ett bortskämt barn som inte får lördagsgodiset i tid. Kanske skulle valt ett annat ord för det? Tråkig attityd? Löjlig attityd?
Du får gärna ropa på moderator men jag ser hellre att du bebygger dina åsikter med argument och saklighet som du själv nämner.
Funderat om jag ska idas svara på ovanstående,
Ser med lätt roat leende att jag uppenbarligen trampat på en väldigt öm tå hos Abbs ( kanske fotsvamp

)
Att jag ber moderator hålla en koll på tråden är erfarenhet sedan 2011 då jag efter moget övervägande vågade mig på en kommentar.
Under alla år har BC gett mig oerhört mycket goda råd och erfarenheter. Tyvärr har jag sett en tendens senare år om en tuffare attityd. Därför är jag väldigt mån om att moderatorerna behåller detta forum fritt från ideologiskt och politiskt svamlande. Forumet måste förbli en inspirationskälla för oss flyg/resenördar.
Och nej jag slutar inte boka/resa SAS pga av några läbbiga svampar som ska ätas ur en oåtkomlig låda med barnbestick.
Låt oss säga det är sista spiken i kistan.
Övriga anledningar till vårt beslut är
- Seating plus. Bokar alltid A+C för mig och fru Ulagun hopp om blockat B-säte. Nästan alltid tvångsombokade A+B med alla tre säten upptagna. Övriga Star A inom Europa alltid blockat säte.
-Som pensionärer båda med guldkort med reser vi vi mycket, främst vinterhalvåret till "charterdestinationer". Med övriga Star A tillgång till 3.epart lounger. SAS som bekant nej.
Flugit Swiss sydeuropa i business fvb CPH antal gånger till marginellt högre kostnad än SAS Plus. Riktig skumpa, porslin grym servicenivå jämfört med SAS tyvärr väldigt ojämna besättningar.
- Lounger. Sitter hundra gånger hellre i en Senatorlounge an t.ex SAS Gold lounge CPH
Med LH gruppen alltid snacks och en öl/vin i economy. Aegean/TAP alltid varmmat (god) samt dryck i Economy SAS självklart bjuder vi på kaffe/te.
Slutligen ändrade poängintjäningen SAS GO.
Kan fortsätta men inser jag hamnat OT. Således Abbs det är inte enbart läbbiga svampen