Senaste nytt

Nekad Amex efter många år

I Kreddy-Appen under "credits". Jag kan tyvärr inte visa någon screenshot då jag har avslutat mitt betalkort.
Men det stod alltid som 100% utnyttjad då "credit limit" flyttar med.

Aha. Intressant att det syns hos Kreddy men ingenstans hos UC. Dyker inte upp på deras kreditupplysning heller.

Blev befängt nog nekad ett Elite när jag har Centurion. Kund i 3 år. Alltid betalat fullt.

Helt sjukt
Välkommen in i klubben ;) Dom gjorde mycket reklam för det där Elite kortet, det skulle vara gratis och allt för den som har Centurion, och nej något sådant fick jag inte, och såklart ville man inte heller förklara varför. Never mind att jag sedan rätt länge då har Centurion.....

I Kreddy har jag toppbetyg så där blev jag inte klokare varför Amex tycker att mitt betlaningsutrymme är för svagt.
Amorterade ner 1 MSEK på bolånet och det syns direkt i Kreddy, men syns det då direkt hos UC också om Amex tar en ny?
Vill ju försöka söka igen hos Amex men endel säger att man måste vänta flera månader igen. Amex själva säger att de inte vet...

Tror du måste vänta minst 90 dagar innan du kan söka igen, det sa en på kundtjänst till mig när jag ställde frågan men hittar inte det i skrift någonstans

• Gilla
Reactions: hco
Välkommen in i klubben ;) Dom gjorde mycket reklam för det där Elite kortet, det skulle vara gratis och allt för den som har Centurion, och nej något sådant fick jag inte, och såklart ville man inte heller förklara varför. Never mind att jag sedan rätt länge då har Centurion.....
Var det någon som fick Elite kortet gratis om man redan har Centurion? Jag har båda korten, dock med full årsavgift :p

Toppen