Tonton
Medlem
Makes sense om man läser ordentligt - och inte slarvigt som undertecknad, och tyckte det var ett svar på inlägget ovanTänkte att Fredahs kommenterar mest var i allmänhet och inte specifikt för just bytesdagen.
Makes sense om man läser ordentligt - och inte slarvigt som undertecknad, och tyckte det var ett svar på inlägget ovanTänkte att Fredahs kommenterar mest var i allmänhet och inte specifikt för just bytesdagen.
Låter ju lovande, har kollat igenom mina bokningar nu och på AMS ser jag ingen (måste väl ändå vara någon KLM?), ORD enbart SAS (kanske stämmer?). Och bokningar med KLM samt *A Award ser jag inte heller någon (dock rimligt).Den visar Deltas lounge på HND för mig iaf
Exakt, en del av bytet är ju byte av lounge och det hade utlovats att appen skulle berätta vad som gäller.Tänkte att Fredahs kommenterar mest var i allmänhet och inte specifikt för just bytesdagen.
Inte oväntat men försökte lägga till mitt EB på en Deltabokning men fanns inte som alternativ,
Samma gäller China Airlines. Vi flyger med dom på onsdag, så vi får se hur det går med att komma in i loungen på flygplatsen i Taipei.Inte oväntat men försökte lägga till mitt EB på en Deltabokning men fanns inte som alternativ,
Detta var lite irriterande