Senaste nytt

Nedräkning till Skyteam

Den visar Deltas lounge på HND för mig iaf
Låter ju lovande, har kollat igenom mina bokningar nu och på AMS ser jag ingen (måste väl ändå vara någon KLM?), ORD enbart SAS (kanske stämmer?). Och bokningar med KLM samt *A Award ser jag inte heller någon (dock rimligt).
Tänkte att Fredahs kommenterar mest var i allmänhet och inte specifikt för just bytesdagen.
Exakt, en del av bytet är ju byte av lounge och det hade utlovats att appen skulle berätta vad som gäller.

Vi får nog ge det nån dag till. Det främsta som hände vid midnatt var ju att SAS lämnade Star. Nu ska alla nya systemkopplingar och olika lösningar hos alla Skyteams bolag köras igång och testas live först.

1725151294584.png

Detta var lite irriterande :(

1725151740214.png

EDIT: Efter att ha provat lite mer verkar det inte gå att boka online just nu, vet inte om det har att göra med att det är en VN-flight i bokning som egentligen ska vara x2 i poäng.

Förutom att man blir stoppad längs med vägen pga för många sökningar på kort tid så är sökfunktionen mycket bättre än förut!
Tråkigt då det kommer bli lättare för gemene man att boka resor troligen och sämre tillgänglighet för oss andra.

1725152167357.png

1725152177571.png

EDIT #2:
Gissar att det är VN-flighten som gör att det spökar att det blir fel poängpris då rena KLM-flighter kan man komma till betalsteget!
1725152432860.png

Last edited:
Försöker ändra en ren sas award nu ett par timmar, går inte, hänger sig med helblå sids ”your trip”.
Kan det ha med detta att göra? Nån annan som försökt?

Toppen