Senaste nytt

Nedräkning till Skyteam

Vart lite nyfiken på hur skyteam.com skulle välkomna Skyteam idag. Ganska svagt med bara en nyhet under viket.

Annars en hemsida som skapar förtroende... :rolleyes::D

1725194323882.png

Nu har jag nog försökt att boka på resa till Västindien ca 100 gånger, jag får nog inse att IT inte lär fixa det idag och får tålmodigt vänta till veckan. Hittar många bonusbiljetter till Asien och det verkar som jag kan gå hela vägen och boka, men inget alls till Västindien. Eller jo, jag hittar biljetterna men de verkar vara låsta, kundtjänst vet inte varför. Om det beror på att det inte finns tillgänglighet eller om det är en bugg.
Den som lever får se. Men nu är jag riktigt sugen på Västindien.

Jag gav inte upp :rolleyes: För någon som vill höra på mina tråkiga uppdateringar.

Resan till PTP är väldigt smidig, totalt 12h med layover i CDG.
Hemresan är dock PTP-MIA-CDG-GOT 25h. Bokade den i hopp om att lösa det imorgon bitti och annars överväger jag att boka av resan helt inom 24h. Pratat med en kille under kvällen som är chockad att jag ens har en hel bokning i klass O för han har nog haft en 30 samtal utan att kunna boka in någon till Västindien.
Worst case får jag leva med 25h hem (7h i CDG), och kanske kan jag boka om längre fram om det kommer upp bättre tillgänglighet, men då lär jag få betala 150+450x2, men det är det värt för att spara 7-8h.

Toppen