simon_says91
Medlem
Nä, det är lite galet tycker jag - särskilt när kunden fått möjlighet att boka om och dessutom fått en sjukt bra resa (du verkar ju supernöjd Simon och din kompis blev uppgraderad på resan).
Jag tycker det ger lite dålig smak i munnen och den attityden representerar inte något jag står för privat.
Det vore nog möjligt att få till ett möte med Emirates i Stockholm och lösa situationen istället för att göra rättssak av en relativt liten sak.
Jag håller med att de låter orimligt att få ut 75% av hela biljetten pris. Jag har försökt att fråga dem om annat än pengar o gett massor med förslag. Jag känner att 3470 kr inte är nog men de innebär inte att jag skulle bli nöjd med pengar.
Om möjligtheten finns att få ett möte med dom skulle det vara bra. Tror man kan ha en bättre dialog öga mot öga istället för över mail.
Jag vill inte verka girig och anledningen till varför jag anmälde hos arn va för att de blev en tvist. Jag har inga planer på att dra de vidare efter arn då kostnaderna för detta är allt för onödigt!
Gällande att jag verkar nöjd kan man tycka men att tänka på är att det va min första resa i första klass. Jag kan ha reflekterat mycket med att de va bra för att ja jag har aldrig upplevt det tidigare.
Jag kan absolut förstå ditt resonemang Martin och efter att de gått ett tag sen detta hände har jag ändå tänkt om.
Last edited: