Senaste nytt

Några resor mot Silver och Guld

Haha, Freixnet är banne mig odrickbart. Minns min första domestic F i USA. Trodde det skulle vara lyxigt som tusan och så serverade de Freixnet när jag bad om skumpa. Det var 14 år sen... Men jag minns det som igår. :)

Dricker kaffe i loungen på LHR efter att ha provat på AAs nya 777-300ER från NYC i C. Jag är kluven, hade högre förväntningar och blev besviken. Ska knåpa ihop en triprapport snarast.

Att flyga 18 legs på 4 veckor börjar nu kännas, med risk att jag måste dra tillbaka till London på onsdag.

Då har vi hamnat i ZRH, och sitter i Swiss FCL här. Helt makalös flight i natt, det känns så mycket lyxigare att åka LX F än LH F (ombord). Hämtades vid gate E47, så inget "moooooooooo tåg" nu på morgonen.

Vidare till London snart..

Då har vi hamnat i ZRH, och sitter i Swiss FCL här. Helt makalös flight i natt, det känns så mycket lyxigare att åka LX F än LH F (ombord). Hämtades vid gate E47, så inget "moooooooooo tåg" nu på morgonen.

Vidare till London snart..

Skall själv testa LX F hem från JFK om 3 veckor, skall bli riktigt spännande, har bara åkt med dem en gång innan!

//Jonas

Skall själv testa LX F hem från JFK om 3 veckor, skall bli riktigt spännande, har bara åkt med dem en gång innan!

//Jonas

Det är väldigt trevligt, och mer lyxigt än LH upplever jag..

Sitter förövrigt på LHR i Galleries First på väg hem. Ett sista glas kan man väl ta innan det blir vatten och bröd i några veckor:

image.jpg

Loungen verkar ha återhämtat sig från söndagens BC.se invasion. Personalen går normalt och verkar som att man klarade sig genom utmaningen med 20 härliga BC.se medlemmar. Ser inget blod på vägarna och skumpa finns som sagt.

Dagens höjdpunkt är utan tvekan att vi träffade den underbara Derek som öppnade resan åt oss på ett sådant underbart sätt som CSD på vår BA flight från ARN. Han verkar ha en roll som trainer, då han var här med ett gäng anställda från EuroFleet.

Hoppas hinna med summera en del saker under veckan..

Toppen