Då har
BvM landat på Arlanda från resan med AA F på B77W. Hoppas att han denna gång har tagit bilder på kabinen som utlovat
Ledsen att vi inte har hunnit i mål med alla rapporter. Hamnade på ett visst 40 års firande i skärgården efter en virvelvindstur till London/Oxford i lördags. Och hela söndag var
Sembl,
Vega tillsammans med väninnan
M ombord S.S. Traveller som manövrerades av en mycket kompetent
CMDR Traveller. Jag fick rollen som "First (Un)Able Seaman". Den f.d. flottisten
CMDR Traveller kommer nog skola mig till nästa resa.
Under kvällen skall den unge
Master K (min bonus brorson på 15 år),
BvM och jag ha lite "Boys Reunion" i Rållis med Boule, läsk/öl samt burgare. Det var
BvM som förverkligade pojkdrömmen om att få gå på en amerikansk fotbollsmatch i New York förra året. I kväll överräcks en Green Bay Packers tröja som en överraskning precis till säsongsstart.
Till helgen är vi i Thailand då jag behöver lite semester från semestern. Då hoppas jag hinna ikapp, men vi finns på eventet i morgon innan avresa.
Lite bilder från söndagsmorgon, det blev enbart 90min sömn på grund av vissa vänner som snarkade en del så dessa togs 05:55 när jag gav upp
Frågan är om inte minnena från helgen i skärgården är lika bra som hela resan till Karibien? Vi har det väldigt fint utanför dörren här i Storstockholm, eller hur?