Senator
Moderator
Utan tvekan läge att checka in på rehab vid hemkomst.
Senator börjar se ut som Keith Richards.
Herr Antagonist, tyvärr så blir jag inte som Keith Richards (smal) men lite rundare som t.ex. Homer
Utan tvekan läge att checka in på rehab vid hemkomst.
Senator börjar se ut som Keith Richards.
Eftersom din plötsliga bekymmer för min hälsa har blivit så uppenbara, kan jag meddela att Sembl och jag tränade varje morgon vid 07:30. Med andra ord, så himla farligt kan det inte ha varit![]()
Hur i hela friden orkade ni det?! Själv blir jag nuförtiden sliten minst två dagar efter en rejäl holmgång, utan tal om att kunna uträtta något vettigt på gymet...
Hämtades vid gate E47, så inget "moooooooooo tåg" nu på morgonen.
Hur kommer det sig att ni blev hämtade vid gate? Är det ny arrival procedure för LX F på ZRH, eller är det bara för att ni hade extremt tight med tid till er connection till LHR?
Så, liten aktivitet medan vi väntar på LX F
Var och tittade på en White Sox match för något år sedan när jag hade en helg över i Chicago.
Vad jag blev förvånad över var hur mycket det åts och dracks under en match. Det var inte så många i publiken som fokuserade på matchen![]()
Baseball är en social grej
Men jag uppskattar den personliga oro för vår hälsa![]()
För att ganska enkelt, mängden vi drack inte var så mycket men vi hade några drinkar varje dagTror vi hade totalt två kvällar vi var ute efter midnatt. Men jag uppskattar den personliga oro för vår hälsa
![]()