Senaste nytt

Några resor mot Silver och Guld

Utan tvekan läge att checka in på rehab vid hemkomst.
Senator börjar se ut som Keith Richards.

Herr Antagonist, tyvärr så blir jag inte som Keith Richards (smal) men lite rundare som t.ex. Homer :) Eftersom din plötsliga bekymmer för min hälsa har blivit så uppenbara, kan jag meddela att Sembl och jag tränade varje morgon vid 07:30. Med andra ord, så himla farligt kan det inte ha varit :)

Eftersom din plötsliga bekymmer för min hälsa har blivit så uppenbara, kan jag meddela att Sembl och jag tränade varje morgon vid 07:30. Med andra ord, så himla farligt kan det inte ha varit :)

Hur i hela friden orkade ni det?! Själv blir jag nuförtiden sliten minst två dagar efter en rejäl holmgång, utan tal om att kunna uträtta något vettigt på gymet...

Hur i hela friden orkade ni det?! Själv blir jag nuförtiden sliten minst två dagar efter en rejäl holmgång, utan tal om att kunna uträtta något vettigt på gymet...

För att ganska enkelt, mängden vi drack inte var så mycket men vi hade några drinkar varje dag :) Tror vi hade totalt två kvällar vi var ute efter midnatt. Men jag uppskattar den personliga oro för vår hälsa :)

Hur kommer det sig att ni blev hämtade vid gate? Är det ny arrival procedure för LX F på ZRH, eller är det bara för att ni hade extremt tight med tid till er connection till LHR?

Det verkar vara något särskilt för transferpassagerare till/från GVA: både HON och First. Det fanns en kille som skulle till GVA, och vi åkte väl med honom kan vi säga. Vi sparade ca 10min på detta, det var så lång tid efter dom 2 sista F passagerna kom till FCL.

Jag har läst om GVA/ZRH transfer någonstans, men hittar inte detta.

Så, liten aktivitet medan vi väntar på LX F

Var och tittade på en White Sox match för något år sedan när jag hade en helg över i Chicago.
Vad jag blev förvånad över var hur mycket det åts och dracks under en match. Det var inte så många i publiken som fokuserade på matchen :)

Var och tittade på en White Sox match för något år sedan när jag hade en helg över i Chicago.
Vad jag blev förvånad över var hur mycket det åts och dracks under en match. Det var inte så många i publiken som fokuserade på matchen :)

Baseball är en social grej, om man inte är på typ Red Sox - Yankees matcher.. Jag har både Wrigley Field och Fenway Park på min bucket list.

Säsongen 1998 delade jag tillsammans med sju andra kollegor ett säsongskort för 4 stolar på Coors Field i Denver. Lite jobbigt ibland när man skulle på matinématch en onsdag klockan 13:00. Men det är roligt att gå med lite vänner.

Hade White Sox varit lite bättre i år hade nog det kollats lite mer :)

Last edited:
Men jag uppskattar den personliga oro för vår hälsa :)

Det är ju bara av egenintresse, om du trillar av pinnen så försvinner ju forumets näst främsta
biljett- och deals guru. :D

Dr.Miles behöver man ju inte vara oroligt för, han dricker ju bara te och japaner lever hursomhelst
till minst 100.

Toppen