Ser roligt ut! Vinka till det vita huset ikväll! Gillar det W väldigt mycket. Där verkar också finnas icke hotellpersonal som jobbar i takbaren. När jag sent en natt riktade min stora systemkamera mot vita huset så kom en väldigt väldigt stor man fram och med myndig stämma bad mig sluta genast. Sen försvann han in i skuggorna igen.
Känns fånigt.... vill man ha bilder av det vita så kan man ta det på betydligt mer diskreta sätt än att hala fram en systemkamera med objektiv på en roof top bar.
Nu vet jag inte om du tyckte jag var fånig, men jag hade 24 timmar och hade inte lust att hitta de diskreta sätten. Om du tycket den stora mannen var fånig så var det nog inte korttagande han var rädd för, utan att jag pekade något stort mot huset, som såg ut som en kamera men kunde vara något annat.Känns fånigt.... vill man ha bilder av det vita så kan man ta det på betydligt mer diskreta sätt än att hala fram en systemkamera med objektiv på en roof top bar.
Nu vet jag inte om du tyckte jag var fånig, men jag hade 24 timmar och hade inte lust att hitta de diskreta sätten. Om du tycket den stora mannen var fånig så var det nog inte korttagande han var rädd för, utan att jag pekade något stort mot huset, som såg ut som en kamera men kunde vara något annat.
Var du tar dina bilder ifrån spelar ingen roll för mig, men att slösa pengar på teater, som agehall korrekt påpekar, är bara fånigt.