Fast att ha kort och boardingkort i telefonen är fullkomligt värdelöst. Jag begriper inte hur folk kan tycka det är smidigt. Allt det gör är att ta mer tid och oftast strular det på något sätt.
Instämmer! Skulle aldrig ha min reseinfo endast där och utlämna mig till min mobils eventuella nycker...
Har använt app så länge det funnits och spara mig massa tid då jag slipper leta printer lr incheckningsmaskin. Skulle mobilen strula sitter ju smartpasset på baksidan.
Pappersbiljetter tillhör forntiden.
De som hävdar detta brukar ju aldrig titta på den irriterade kön bakom sig när de står där och försöker läsa av sträckkoden. Och SmartPass är en av de mest idiotiska uppfinningar som SAS kommit på. Av ren nyfikenhet har jag försökt testa detta någon gång, men det funkar ju ännu sämre.
Du reser uppenbarligen inte tillräckligt mycket för att se nackdelarna. Jag har aldrig sett att det har fungerat smidigare än papper på flygplatser.
De som hävdar detta brukar ju aldrig titta på den irriterade kön bakom sig när de står där och försöker läsa av sträckkoden. Och SmartPass är en av de mest idiotiska uppfinningar som SAS kommit på. Av ren nyfikenhet har jag försökt testa detta någon gång, men det funkar ju ännu sämre.