Mitt CC kort kom idag efter 15 månader =D giltighet tom 02-2015
EkstromChris Medlem 13 Maj 2014 #62 Mitt kom också i dag, jag ringde och bad om nytt i mitten på februari. Samma giltighet som ovan.
Agö Medlem 13 Maj 2014 #63 Wow! Då kanske man har något att se fram emot väl hemma. Club Carlson - det här gjorde ni bra!
J jth Medlem 13 Maj 2014 #65 Tänka sig. De måste ha rivit av nån batchkörning för hela 2014 för mitt brev låg innanför dörren när jag kom hem också.
Tänka sig. De måste ha rivit av nån batchkörning för hela 2014 för mitt brev låg innanför dörren när jag kom hem också.
erhel Medlem 13 Maj 2014 #66 Även jag fick mitt idag. Det var väl någon som tryckte på knappen i förra veckan...
C Christian R DYKWIA 14 Maj 2014 #67 Spændende om der er noget når jeg tjekker postkassen senere... Så ville jeg blive en af de få der har ventet mindre end et år!
Spændende om der er noget når jeg tjekker postkassen senere... Så ville jeg blive en af de få der har ventet mindre end et år!
F FF#1 Medlem 14 Maj 2014 #70 I dag så kom mitt kort. Det är fascinerande att de är så sega på att skicka ut guld korten.