Senaste nytt

My first First and how it all started!

Platsen:
Störande med båset jag sitter i då gärna vill se ut, speciellt på marken. Stolen är mycket skönare än Lufthansas med bättre justeringsmöjligheter och avståndet till ottomanen är bättre trots att jag justerade den på LH (jag är 183 cm lång).
Det är det sämsta med ANA F, man kan knappt se ut så vilken stol man får ombord spelar ingen roll (vilket i och för sig är positivt).

Riktigt härligt. Men så fina lurar har inte SAS i Business.
Hm jag tänkte nog på SK901 dvs BBJ till EWR.
@Brandten fick du ingen eskort från checkin till loungen?
Nope. Fanns ingen First Class känsla alls innan jag klev ombord. Röda mattan vid incheck, vanligt boardingkort, fast track eller ANA Suite Lounge hjälpte tyvärr inte.

Halvvägs nu. Kollade historiken på den här flighten innan jag åkte och den har flugit mer söderut senaste tiden. Har vi tur idag flyger vi över hemmet där familjen står och vinkar. :)
b0339d0e635e93ae7c6b4cd45878a835.jpg

Första call button test var 7 sekunder. Andra gången tog det 3 sekunder innan CC stod vid min plats.

Last edited:
Halvvägs nu. Kollade historiken på den här flighten innan jag åkte och den har flugit mer söderut senaste tiden. Har vi tur idag flyger vi över hemmet där familjen står och vinkar. :)
b0339d0e635e93ae7c6b4cd45878a835.jpg
Linjen mellan Tokyo-London brukar att flyga över eller nära Stockholm men linjen Tokyo-Frankfurt brukar att flyga över Estland.

Linjen mellan Tokyo-London brukar att flyga över eller nära Stockholm men linjen Tokyo-Frankfurt brukar att flyga över Estland.
Nja BA brukar flyga över men ANA går mer söderut och så även idag... :(
b35d507279031b5cc9c419c5bf5b3090.jpg

b5fb21e884d1ca889cb1d6a87bebbe07.jpg

Medvetet surfande ombord så har bara förbrukat 23 av 100mb. Inte lika snabbt nät som på LH men funkar.

Toppen