Får man ta med sig lurarna?
Det är det sämsta med ANA F, man kan knappt se ut så vilken stol man får ombord spelar ingen roll (vilket i och för sig är positivt).Platsen:
Störande med båset jag sitter i då gärna vill se ut, speciellt på marken. Stolen är mycket skönare än Lufthansas med bättre justeringsmöjligheter och avståndet till ottomanen är bättre trots att jag justerade den på LH (jag är 183 cm lång).
Hm jag tänkte nog på SK901 dvs BBJ till EWR.Riktigt härligt. Men så fina lurar har inte SAS i Business.
Nope. Fanns ingen First Class känsla alls innan jag klev ombord. Röda mattan vid incheck, vanligt boardingkort, fast track eller ANA Suite Lounge hjälpte tyvärr inte.@Brandten fick du ingen eskort från checkin till loungen?
Linjen mellan Tokyo-London brukar att flyga över eller nära Stockholm men linjen Tokyo-Frankfurt brukar att flyga över Estland.Halvvägs nu. Kollade historiken på den här flighten innan jag åkte och den har flugit mer söderut senaste tiden. Har vi tur idag flyger vi över hemmet där familjen står och vinkar.![]()
![]()
Nja BA brukar flyga över men ANA går mer söderut och så även idag...Linjen mellan Tokyo-London brukar att flyga över eller nära Stockholm men linjen Tokyo-Frankfurt brukar att flyga över Estland.
Kan det vara så att det är olika luftkorridor för westbound och eastbound?Nja BA brukar flyga över men ANA går mer söderut och så även idag...
![]()
![]()