Senaste nytt

MR helg i Chicago - 21-22 jan 2023

944

1674280366716.png

Åker idag ARN-ORD i Business (CU från Plus) och retur i morgon ORD-ARN i Plus. Hänger gärna med på en öl eller något i kväll om det är ok.
Då syns vi ombord!
Det har fyllts på bra i Business nu. Sas ställer in SK903 till EWR idag och hörde is checkin att några bokats om att flyga via Chicago istället.

Jag tänkte dra till Revolution från flygplatsen som första stopp.

Alright, jag bokade bord för 3 kl 19:30 på Centennial Crafted Beer & Eatery
+1 312-284-5353

Eftersom jag landar från CPH kl 18:10 det är lite tight men tar nog Lyft in till stan, kanske direkt hit.

(Bara för 3 pers för annars CC behövs och det är $10 för avbokning, det säkert löser sig om vi blir ett större gäng)

Nån som vill hänga på? @nili @Jake Peralta , andra?

Deep dish tänker jag imorgon lunch, rekommenderade ställena har inga bord eller tar inga reservation, tänker inte tillbringa kvällen köandes.

PM för What's app kontakt.

Grymt imponerande lista på starksprit. Finns det något bolag som har bättre grejer i Business?
En del bolag har ju betydligt bättre whisky i First (ANA tex) men jag får nog vidhålla att den slår de flesta bolagen i First också.

Håller med, upplever generellt att utanför Champagne så har de flesta flygbolag inte full förståelse för vad som är bra på starksprit. Man kan ibland se en Chivas regal 18 eller Johnnie Wlaker Blue och undra varför de inte satsade samma slant på en riktigt bra Rom eller Single Malt.

Håller med, upplever generellt att utanför Champagne så har de flesta flygbolag inte full förståelse för vad som är bra på starksprit. Man kan ibland se en Chivas regal 18 eller Johnnie Wlaker Blue och undra varför de inte satsade samma slant på en riktigt bra Rom eller Single Malt.
JWB är ändå helt ok som premium whisky, men en blend är ju inte riktigt samma nivå som Single Malt om man jämför krona mot krona.

Har nog aldrig sett premium rom ombord på flyg.

Toppen