Senaste nytt

Missnöjd med din Business stol till USA (eller liknande) ??? Klaga = 15.000 Eurobonus

Om det hjälper med nytt headset så kan du nog inte förvänta dig så mycket, men sista 3 LH-flighterna har minst en av min och FruAgehalls IFE varit trasig vilket lett till €200-600 i ersättning.

På helt trasig ife har jag skickat in klagomål och vårt bra kompensation. Även på stolen. (sas i båda fallen). Men det var just när det var bara headset som det lät som mycket...

På helt trasig ife har jag skickat in klagomål och vårt bra kompensation. Även på stolen. (sas i båda fallen). Men det var just när det var bara headset som det lät som mycket...
Jeg tror det var smerte i ørene og ikke et dårligt headset der var det væsentlige problem.

Skickade in ett klagomål på IFE för första LAN flighten (IAD - CPH).
Första budet var 4000 poäng och dom la på ytterligare 1000 poäng efter att jag undrade varför det var så mycket lägre än det som verkar vara standard i liknande ärenden. Man hänvisade till att man hade tydliga direktiv för just den flighten. Jag tolkar det som att när man vet att man har en flight där det har varit mycket strul blir ersättningarna lägre än om det är enstaka problem.

€300 för en dålig IFE, stol med glapp sen lite halvdan service på sträckan ARN - NEW
Det kändes som en helt ok kompensation för det som inträffade.

Ni som rest i BC, vilken flight och sittplats hade ni? Vore intressant att veta om ni alla har rest sittandes i samma sittplats, då kan vi vara proaktiva och informera våra medlemmar att de ej ska välja sittplats X i flight X.

Ni som rest i BC, vilken flight och sittplats hade ni? Vore intressant att veta om ni alla har rest sittandes i samma sittplats, då kan vi vara proaktiva och informera våra medlemmar att de ej ska välja sittplats X i flight X.

Alternativt välja just precis den platsen, ta med sig egen underhållning på tablet, och hoppas på kompensation....

Inte bara SAS. Hade ingen IFE på 11 timmar i BA nya 380 från LAX. Vi fick blanketter att fylla i för kompensation. Hur många kompensations-Avios kan man begära tycker ni?

€300 för en dålig IFE, stol med glapp sen lite halvdan service på sträckan ARN - NEW
Det kändes som en helt ok kompensation för det som inträffade.

Fast SAS flyger ju inte ens till New Orleans Lakefront Airport, så hur lurade du dem till detta!?

Du menar att man proaktivt ska välja den plats som har trasig IFE så att man får ut ersättning antar jag?

Toppen