Senaste nytt

Mina Lifetime Tier Points

Homer

Medlem
Jag ska sikta på Life Time GGL. Bara 100K TP :D

Äh, det har man ju redan fixat :cool:


DB.jpg
 

freno

Medlem
Äh, det har man ju redan fixat :cool:


Visa bifogad bild 19703

Photoshop? färgen är ju brun som i bronze ;) med 161793 poäng borde den vara i guld =) ... samt att du borde vara eller vara påväg att bli premier. Du har ju ändå spenderat några miljoner för att flyga så mycket på några år.
Men 32359 poäng per år är rätt bra, är väl en sådär 65 t o r arn - jfk i first per år blir mycket champagne det =)

En resa fram och tillbaka arn - jfk tar ju 3-4 dagar beroende på flygtid, tidsskillnad mm, snabbt räknat blir det 195 - 260 dagar på ett år. Det betyder att 105 - 170 dagar tillbringas till något annat än att flyga och att man spenderar hela sin arbetstid på ett flygplan?

men är det sant, så verkligen grattis till dig!
 
Last edited:

Palazzi

Medlem
Gratulerar Homer! :)

Om det är enligt @Frenos exempel bör man också dra bort årets ca. 115 helgdagar vilket ger resor 100% av alla vardagar året runt. Fy tusan vilket arbete :eek:

Nu finns det ju rätt många andra flyglinjer som genererar mer TP, så du kan ju haft det betydligt angenämare. Därtill gör ju resor i First att man speedar upp intjäningen.

Om de inte ändrar gränserna nämnvärt har jag en chans att klara det innan jag blir lastgammal iaf. VId 45års ålder ska det vara klart :)
 
Toppen