Senaste nytt

Mina Lifetime Tier Points

agehall

Medlem
Jag kommer att ha svårt att få igenom en investering på 250k på ett bräde för att få status. Regeringen kommer aldrig att godkänna detta. :(
 

Concorde

Founding Member
Absolut, men om man drar in 1500 TP/år så tar det drygt 23 år att kvala in. Det är lite mycket tycker jag...

I förhållande till? ;)

En hel drös bekanta i London blev LTG idag, så nivån känns rätt. Är det för lågt urholkas förmånen snabbt.
Dom som flyger/har flugit BA regelbundet i premium kabiner senaste 5-10 åren snittar säkert 4000TP per år.

Bra initiativ. Vissa lär flyga mindre, många lär flyga lite mer när dom ser lifetime TP räknas upp.
 

Kricka

Medlem
Helt sant. Jag blir egentligen mest förvånad över hur pass oproportionerligt det verkar vara. Både EB och FB har ju 10 år som top-status för att få lifetime. Här har vi 23....

Men å andra sidan är det ju som redan sagts ganska värdefullt, så helt fel är de nog inte. Och reser man mycket så går det ju betydligt fortare än 23 år. Hmm, det är nog FBP och EBG for life som är för enkla.

Tror att LH/M&M har en kombination av ålder, 10 år som Senator (och en miljon miles under de 10 åren).
Har tyvärr inte lyckats få den informationen bekräftad.
 

Knucket

Medlem
Som nybliven 50-åring känns det långt borta med LTG:)
Med ett snitt på 460 TP per år sedan 2007 skulle det ta 80 år.

My Lifetime Tier Points
helpicn.png
[h=2]2,770[/h]
Date of joining the club29 Mar 2007
 

Senator

Moderator
Som nybliven 50-åring känns det långt borta med LTG:)
Med ett snitt på 460 TP per år sedan 2007 skulle det ta 80 år.

My Lifetime Tier Points
helpicn.png
[h=2]2,770[/h]
Date of joining the club29 Mar 2007

Som 41 åring då behöver jag 30 år till med mitt snitt :) Är dock på en bra trend, första gången jag var över 1 500 TP nivån nu senaste året med 1 690..

BA.JPG
 

JensE

Medlem
Har ca 20 år kvar med mitt korta snitt. Flög första ggn i Jan 2012 som medlem.

My Lifetime Tier Points information
2,710
Date of joining the club 26 Oct 2011
 
Toppen