Rasmus_1
Medlem
Självklart, men fick inga poäng alls för maten, därav mitt mail!Räcker det inte med dubbla poängen från statusen![]()
Självklart, men fick inga poäng alls för maten, därav mitt mail!Räcker det inte med dubbla poängen från statusen![]()
Nextory-erbjudandet kanske?Har 716 poäng kvar till black och drygt en månad på mig men inga resor planerade.
Finns några kreativa idéer på att lösa det utan att okynnesboka/åka något? Har några presentkort som skulle kunna användas, men dumt nog tog jag ut stora summor och måste ju betala del kontant väl.
Dum fråga kanske men har en 3x poängen erbjudande just nu. Någon som vet om den bara gäller på en enkelresa eller om man tex kan boka en tur retur och då få 3x poängen på totalen? Tack
FIKA mellan Örebro och Örebro östra?Har 716 poäng kvar till black och drygt en månad på mig men inga resor planerade.
Finns några kreativa idéer på att lösa det utan att okynnesboka/åka något? Har några presentkort som skulle kunna användas, men dumt nog tog jag ut stora summor och måste ju betala del kontant väl.
Har redan kört fika.FIKA mellan Örebro och Örebro östra?
Poängen man får därigenom är väl inte nivågrundande?Nextory-erbjudandet kanske?
Visa bifogad bild 163870
Ingen aning.Poängen man får därigenom är väl inte nivågrundande?