Senaste nytt

Mina erbjudande SJ prio

Har 716 poäng kvar till black och drygt en månad på mig men inga resor planerade.

Finns några kreativa idéer på att lösa det utan att okynnesboka/åka något? Har några presentkort som skulle kunna användas, men dumt nog tog jag ut stora summor och måste ju betala del kontant väl.

Har 716 poäng kvar till black och drygt en månad på mig men inga resor planerade.

Finns några kreativa idéer på att lösa det utan att okynnesboka/åka något? Har några presentkort som skulle kunna användas, men dumt nog tog jag ut stora summor och måste ju betala del kontant väl.
Nextory-erbjudandet kanske?
IMG_4348.jpeg

Dum fråga kanske men har en 3x poängen erbjudande just nu. Någon som vet om den bara gäller på en enkelresa eller om man tex kan boka en tur retur och då få 3x poängen på totalen? Tack

Ja har frågat kundtjänst förut då man kan få även 3x poängen på båda resa (tur & retur) på en bokning.

FIKA mellan Örebro och Örebro östra?

FIKA mellan Örebro och Örebro östra?
Har redan kört fika.
Men har ett erbjudande om att få 500 poäng om man föreställer i bistro på snabbtåg.
Boka en biljett precis över gränsen för ett presentkort och sen köpa måltid i bistron. Man kan väl råka missa tåget och råka glömma sin mat också?

Toppen