Senaste nytt

Mina erbjudande SJ prio

Är jag den enda på Prio Svart nivå som inte kommer fram på telefonlinjen? Försöka ringa men samtalet avbryts nästan omedelbart, kan tänka mig att det har med Göteborg-Stockholm strulet
Nej, dottern skulle resa hem från Sthlm ikväll, men tåget var inställt. Försökte ringa och det bröt efter en signal.

Saknar 2025 poäng. Senaste beskedet som jag fick i chatten i tisdags var att det "borde" komma "inom någon dag" och att jag skulle återkomma senare i veckan.

Nu har jag inte tid att sitta och jaga SJs kundtjänst varje dag, men dåligt är det. När jag läser igenom chat-loggen börjar det kännas som helg-vikarier som bara sa vad de behövde för att få kunden att återkomma när ordinarie personal är åter...

Reste idag med resa bokad under 2025-kampanjen. Har varken fått poäng för resan eller kampanjen. I vanliga fall brukar poängen komma in vid tågets avgångstid.

Reste idag med resa bokad under 2025-kampanjen. Har varken fått poäng för resan eller kampanjen. I vanliga fall brukar poängen komma in vid tågets avgångstid.

Prova efterregistrera poängen för själva resan, hänt att det ibland är problemet för mig
Nu har jag fått poängen för resan, men inte de 2025 poängen jag skulle ha fått för kampanjen. Jag ger det några dagar till innan jag hör av mig till kundtjänst.

Toppen