Senaste nytt

Mina erbjudande SJ prio

”Står” i Falköping och väntar på tåg 163 som ska ta mig till Herrljunga. Fordonsfel. Nu en timma försenad. Hoppas poängen kommer så småningom.

Så här säger dom:
Vi har just nu en aktiv felanmälan på hela vårt poängsystem. Allt som är kopplat till SJ Prio poäng är dessvärre påverkat av ett fel. Våra tekniker arbetar med problemet sedan några dagar tillbaka och försöker att lösa det så snabbt som de bara kan. Alla poäng kommer att registreras på ditt konto så fort detta är löst. Det gäller även köp i poängshoppen för värdekoder, dessa skickas ut när allt är löst, eller så får man tillbaka poängen. Vi har just nu ingen prognos på när detta problem kan tänkas vara klart ännu och vi beklagar för problemet.

Jag fick mina vanliga poäng, men inte dom 2025 poängen.

Bra att de nu är tydliga. Felet verkar ganska udda, eftersom det drabar så olika.
Jag fick tex poäng för en resa helt normalt direkt vid avgång, medan kampanjpoäng för samma resa fortfarande inte syns. Flera andra i trpden har rapporterat att de fått kampanj-poäng helt normalt, så det drabbat alltså bara vissa medlemmar/resor. Min bokning hade 2 resenärer och familje-rabatt, kanske är det sådant som påverkar om kampanjer fungerar eller inte.

Jag köpte värdekoder i poängshoppen, alla köpen registrerades helt normalt som uttagna poäng och kod skapades direkt. Däremot tog det ett litet tag för konto-saldot att räknas ner. Har nu dessutom dubbelkollat saldo mot transaktionerna och mitt saldo stämmer. Fn saknar jag alltså bara 2025 poäng.

Bra att de nu är tydliga. Felet verkar ganska udda, eftersom det drabar så olika.
Jag fick tex poäng för en resa helt normalt direkt vid avgång, medan kampanjpoäng för samma resa fortfarande inte syns. Flera andra i trpden har rapporterat att de fått kampanj-poäng helt normalt, så det drabbat alltså bara vissa medlemmar/resor. Min bokning hade 2 resenärer och familje-rabatt, kanske är det sådant som påverkar om kampanjer fungerar eller inte.

Jag köpte värdekoder i poängshoppen, alla köpen registrerades helt normalt som uttagna poäng och kod skapades direkt. Däremot tog det ett litet tag för konto-saldot att räknas ner. Har nu dessutom dubbelkollat saldo mot transaktionerna och mitt saldo stämmer. Fn saknar jag alltså bara 2025 poäng.
Hade en bokning med 2 resenärer där bara den ena fick kampanjpoängen. Vanliga poäng kom som vanligt till båda.

Är jag den enda på Prio Svart nivå som inte kommer fram på telefonlinjen? Försöka ringa men samtalet avbryts nästan omedelbart, kan tänka mig att det har med Göteborg-Stockholm strulet

Toppen