pswe
Medlem
Tackar! Gäller bokning före 31/1/26 ser jag i bekräftelsen.Besökte Gröna Lund idag där SJ hade en monter: skicka ett sms med texten SMART till 71671 så får du 1000 poäng extra vid kommande två bokningar.
Tackar! Gäller bokning före 31/1/26 ser jag i bekräftelsen.Besökte Gröna Lund idag där SJ hade en monter: skicka ett sms med texten SMART till 71671 så får du 1000 poäng extra vid kommande två bokningar.
Körde den i november 24 sist.Verkar vara samma som sist, så om man gjorde det i maj funkar det inte en gång till ännu. Det kanske är en gång om året som gäller?
Om man skickar SMS’et efter man gjort bokningarna får man fortfarande poängen då?Besökte Gröna Lund idag där SJ hade en monter: skicka ett sms med texten SMART till 71671 så får du 1000 poäng extra vid kommande två bokningar.
Ja man ska vara lite försiktig om man har blandat korta och långa resor. Har man otur dubblar man de för 75krr och missar de för 1500...har man sådan blandning gör man nog bäst i att vänta tills man vet säkert vilken som är nästa resa.Ja, det har fungerat så tidigare. De två första resorna man genomför efter man registrerat för kampanjen ger poängen.
Oavsett när, eller i vilken ordning de bokats.
Borde vara lugnt då -jag fick direkt ett meddelande som sade att jag redan använt kampanjen. Så det var inte en sådan som man inte upptäckte förrän det var för sentFick SMS som gav mig till 31 januari 2026 att genomföra två resor.. Gjorde detta senast i mars så får se om det funkar igen.
Nu tror jag du blandar ihop kampanjer, denna ger 1000 poäng extra per resa (2x), oavsett betalat pris.Ja man ska vara lite försiktig om man har blandat korta och långa resor. Har man otur dubblar man de för 75krr och missar de för 1500...har man sådan blandning gör man nog bäst i att vänta tills man vet säkert vilken som är nästa resa.
Um. Du har så rätt. På den kampanjen spelar det såklart ingen roll. Jag tar tillbaka allt och hävdar motsatsen!Nu tror jag du blandar ihop kampanjer, denna ger 1000 poäng extra per resa (2x), oavsett betalat pris.