Senaste nytt

Mina erbjudande SJ prio

Ja, tyvärr så efter jag tjafsat och pratat med flera på kundtjänst blev det ett tvärnej. Det man kan göra är att ringa in och be kundtjänst lägga upp en helt ny bokning på din nya avgång man vill ha och e-klippa ursprungliga biljetten. På så sätt får man sin nya avgång och behåller kampanjpoängen. Detta är trist för SJ då det endast kommer leda till massor av nya bokningar… kommer ta slut med bokningsnummer till slut typ

Segt... och de verkar inte ha några speciella villkor för kampanjen?

Man får helt enkelt fråga dem innan bokning, svarar de att de går får man helt enkelt ta en screenshot som man hänvisar till. Eller fråga om villkoren och var de finns.
Pratade med typ 5 medarbetare gällande detta, alla sa att det är villkoren för kampanjen att man tappar poängen då ombokningen ”inte är senast 2 dagar innan avresa”. Jag antar att de bestämt som de gjort för att de inte vill att kundtjänst ska klanta till det med poänginsättning allt för mycket att folk tex råkar få för många poäng. Så jag kommer alltid ringa in för att byta avgång och kräva en ny bokning så jag ej tappar mina kampanjpoäng

Toppen