Senaste nytt

Miles & More Segment Run Tråd

Får man fråga vilka EW resor du hittade?

Till/från DUS. Jag var väldigt begränsad i vilka datum jag kunde åka innan deadline, så passade på att boka med Lufthansa gruppen på en ARN-CPH resa. Fick till 6 stopp med eligible operators för 4500 kr om ca 2 veckor. Klart dyrare än andra alternativ som presenteras här men det var en resa jag behövde göra oavsett och jag var ute i sämsta tid.

Går det här spektaklet att få till utan övernattning, en helg, utgår från ARN? :rolleyes:
Ja, på en lördag vilken du tycker passar bäst.
Flyg LH från ARN 06.05 till FRA byte till Wroclaw med Air Dolomiti, framme 10.20
En tur och retur till WAW med LOT tex 12.10-13.10 och retur 16.35-17.30.
Retur från Wroclaw 18.40 via FRA hemma på ARN 23.55.

Går säkert att modifiera olika dagar och destinationer i Polen för optimalaste tider och priser.

Last edited:
Ja, på en lördag vilken du tycker passar bäst.
Flyg LH från ARN 06.05 till FRA byte till Wroclaw med Air Dolomiti, framme 10.20
En tur och retur till WAW med LOT tex 12.10-13.10 och retur 16.35-17.30.
Retur från Wroclaw 18.40 via FRA hemma på ARN 23.55.

Går säkert att modifiera olika dagar och destinationer i Polen för optimalaste tider och priser.
Vad gör du om din T/R Wroclaw-Warsawa skiter sig och kanske stannar i WAW? Det blir en dyr MR eller finns det tågalternativ så man hinner tillbaka till Wroclaw?

Här är 6 segment för 2100 kronor 5-6 oktober med övernattning i Warszawa.
Jag gillar Hilton där. Bra lounge. :)
IMG_0736.png
IMG_0737.png

Jag fortfarande tycker att det är alldeles för mycket risk med icke-genomgående biljetter. I alla fall utreda på en och hemresa dagen efter på andra.
Om målet är att komma undan "billigt" är det alldeles för stor risk att planen skiter sig och blir betydligt dyrare. Eventuellt en 150:- wizzair biljett som backup kan vara en bra idé

Toppen